تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
10

محمد گلریز: با یلدای مجازی عزیزانمان را از خطر برهانیم

  • کد خبر : 7316
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۲۴
محمد گلریز: با یلدای مجازی عزیزانمان را از خطر برهانیم
خواننده موسیقی انقلابی از مردم ایران خواست تا شب یلدا در خانه بمانند تا آسیبی به عزیزان خود نرسانند.

محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی که چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود  ضمن اعلام خبر بهبودی خود گفت: الحمدالله با توکل بخدا و دعای خیر دوستان حالم بهتر است و روبه بهبود هستم.
وی گفت: شب یلدا یکی از سنتهای ایرانیان است و قابل احترم که خانواده ها دورهم جمع میشوند و این شب بلند را جشن میگیرند اما به چه قیمتی؟

آیا یک دورهمی شبانه ارزش آنرا دارد در این شرایط کرونایی جان خود و دیگران را به خطر بیاندازیم؟ این دورهمی رامی‌توانیم با استفاده از فضای مجازی برگزار کنیم و آسیبی هم به کسی نرسانیم.

گلریز چندی پیش در گفت وگو با ایرنا از ابتلای خود به کووید ۱۹ خبر داده و گفته بود: همه مردم ما باید بدانند که اگر بر اثر هر نوع بی احتیاطی باعث انتقال و ابتلای دیگران به این بیماری سخت بشویم در حقیقت حق الناس را رعایت نکرده ایم و باید بدانیم که ابتلا به این ویروس به راحتی صورت می گیرد و کافیست لحظه ای غفلت کنیم.

این خواننده انقلابی خاطرنشان کرد: من امروز دهمین روز قرنطینه خانگی خود را سپری می کنم اما بعد از همین مدت با مراجعه به بیمارستان و انجام سی تی اسکن ریه مشخص شد که هنوز بیش از ۱۵ درصد از ریه من درگیر است به توصیه پزشکان باید بیست روز دیگر را در قرنطینه خانگی و تحت نظر باشم و خوشبختانه به تشخیص پزشکان نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم که به ملت شریف و مهربان ایران اعلام کنم که ابتلا به کرونا بسیار ساده است اما تحمل آن بسیار سخت است. احساس ضعف و لرز شدید و بدن درد دارم و گاهی حتی حوصله صحبت کردن هم ندارم.

گلریز در پایان خاطرنشان کرد: این بیماری با کسی شوخی ندارد و من از همه مردم می خواهم در رعایت اصول ایمنی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی نهایت دقت و وسواس را به خرج بدهند و سلامتی همه بیماران را از درگاه خداوند متعال طلب کنند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.