تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

مختاباد به گفت‌وگو می‌نشیند

  • کد خبر : 14657
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
مختاباد به گفت‌وگو می‌نشیند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، دیدبان موسیقی ایران بر اساس ماموریت های خود با طرح پرسش‌های جداگانه در ارتباط با رخدادهای مهم مفعول مانده، ضمن تلاش برای متوجه ساختن جامعه به این امور سرنوشت ساز و حساس، اقداماتی انجام داده‌است. همچنین دیدبان موسیقی ایران سعی دارد با زیر نظرگرفتن و پرداختن به تمام گونه‌های موسیقی […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، دیدبان موسیقی ایران بر اساس ماموریت های خود با طرح پرسش‌های جداگانه در ارتباط با رخدادهای مهم مفعول مانده، ضمن تلاش برای متوجه ساختن جامعه به این امور سرنوشت ساز و حساس، اقداماتی انجام داده‌است.

همچنین دیدبان موسیقی ایران سعی دارد با زیر نظرگرفتن و پرداختن به تمام گونه‌های موسیقی ایران در تمام سطوح و اجزا بدون هرگونه محدودیت‌های جغرافیایی، نژادی و زبانی در جهت بهبود وضعیت موسیقی به بررسی، نقد و پیشنهاد راهکارهای هنری و علمی بپردازد.

همچنین در پی درج مطلبی در اینستاگرام دیدبان موسیقی ایران و دعوت از اعضای هیات امنا و مدیر انجمن موسیقی ایران برای گفت‌وگو و شفاف سازی در مورد تحولات اخیر در انجمن موسیقی و پیگیری های انجام شده، هنرمند ارجمند سید عبدالحسین مختاباد عضو هیات امنای این انجمن اعلام آمادگی کردند تا درباره سوالات و شبهات مطرح شده به گفت‌وگو بنشینند.

تحولات اخیر انجمن موسیقی ایران در گفت‌وگوی علی مغازه‌ای (پژوهشگر حوزه موسیقی و دبیر جشنواره هنری آینه‌دار) با سید عبدالحسین مختاباد (آهنگساز، خواننده و عضو هیات امنا انجمن موسیقی) روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۰، ساعت ۹ شب از صفحه اینستاگرام و کلاب‌هاوس دیدبان به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.