تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 24948
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش خبرگزاری شنو؛ حامیم، محسن ابراهیم زاده، رضا بهرام و ایهام قطعات جدیدی منتشر کرده اند که در  صفحه تازه های شنیداری تقدیم حضورتان می شود:   خونمون_حامیم قطعه جدید «خونمون» از حامیم منتشر شده است. آهنگساز و ترانه سرای این قطعه حامیم می‌باشد و تنظیم کننده خونمون را علیرضا ریاضی بر عهده داشت.   […]

به گزارش خبرگزاری شنو؛ حامیم، محسن ابراهیم زاده، رضا بهرام و ایهام قطعات جدیدی منتشر کرده اند که در  صفحه تازه های شنیداری تقدیم حضورتان می شود:

 

خونمون_حامیم

قطعه جدید «خونمون» از حامیم منتشر شده است. آهنگساز و ترانه سرای این قطعه حامیم می‌باشد و تنظیم کننده خونمون را علیرضا ریاضی بر عهده داشت.

 

نرو جانم_محسن ابراهیم زاده

قطعه جدید «نرو جانم» از محسن ابراهیم زاده منتشر شده است. تنظیم این آهنگ را معین راهبر و و آهنگسازی و ترانه سرای این قطعه را خود محسن ابراهیم زاده انجام داده است.

 

پناه آخر_رضا بهرام

قطعه جدید «پناه آخر» از رضا بهرام منتشر شده است. ترانه سرای این قطعه معین عمران و سجاد خیر آبادی می باشند و حامد دهقانی آهنگساز و امین آیین  تنظیم کنندگی این قطعه را به عهده گرفت.

 

شب مهتاب_ایهام

قطعه جدید «شب مهتاب» از ایهام منتشر شده است. آهنگساز و ترانه سرا این قطعه زانیار خسروی می‌باشد و تنظیم کننده سیروان خسروی می باشد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.