تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
19

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 14707
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، آرسام ، امین کامی، امیر فرجام و محمدعلی رستگار تازه ترین اثار خود را برای مخاطبان منتشر کرده اند که در این صفحه تقدیم حضورتان می‌شود.   چی بود دردت_آرسام «چی بود دردت» جدید ترین اثر آرسام با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر شد. میکس و مسترینگ: محمد فلاحی […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، آرسام ، امین کامی، امیر فرجام و محمدعلی رستگار تازه ترین اثار خود را برای مخاطبان منتشر کرده اند که در این صفحه تقدیم حضورتان می‌شود.

 

چی بود دردت_آرسام

«چی بود دردت» جدید ترین اثر آرسام با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر شد. میکس و مسترینگ: محمد فلاحی ، نوازنده گیتار: سجاد علیزاده ، تنظیم کننده: فرشاد یزدی ، تهیه کننده: مریم حسن زاده ، ترانه سرا و آهنگساز: مجید رضوی و لیبل: موسسه موسیقی نت هشتم

 

دلربا_امین کامی

«دلربا» از امین کامی با ترانه سرایی و آهنگ: مجید رضوی، تنظیم: امیرپدرام ایرج پناه، میکس و مسترینگ: فرجاد تقوی، گیتار: سجاد علیزاده و با تنظیم برای ارکستر: علیرضا جعفری منتشر شد.

میم مثل_امیر فرجام

امیر فرجام از جدید ترین قطعه خود به نام «میم‌مثل» رو نمایی کرد. تنظیم  میکس و مستر این قطعه با فرهاد فرهادی، ملودی :امید مشکانی، ترانه : علیرضا راشا و لیبل : آونگ موزیک می‌باشد.

 

همدم_محمدعلی رستگار

اولین قطعه از آلبوم ديوانگى با صداى محمد على رستگار (همزمان با روز پاسداشت زبان فارسى) به نام «همدم» منتشر شد.شاعر و آهنگساز : محمد على رستگار، تنظيم كننده : آرمين گرگي، كمانچه : نيوشا بريمانى، ميكس و مسترينگ : ميلاد فرهودى و مجوز : فروغ فلق.

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.