تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
15

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 16723
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو،  مسعود صادقلو، رضا بهرام، محمدرضا گلزار و کسرا زاهدی جدیدترین آثار خود را منتشر کردند که در صفحه شنو تقدیم حضورتان می‌شود. مسعود صادقلو «مسعود صادقلو» خواننده جوان پاپ کشورمان که در سال‌های اخیر توانست محبوبیت زیادی در میان مردم کسب کند. او جدیدترین آثار خود به‌نام«نقطه ضعف» را […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو،  مسعود صادقلو، رضا بهرام، محمدرضا گلزار و کسرا زاهدی جدیدترین آثار خود را منتشر کردند که در صفحه شنو تقدیم حضورتان می‌شود.

مسعود صادقلو

«مسعود صادقلو» خواننده جوان پاپ کشورمان که در سال‌های اخیر توانست محبوبیت زیادی در میان مردم کسب کند. او جدیدترین آثار خود به‌نام«نقطه ضعف» را منتشر کرده است. از آثار دیگر صادقلو می‌توان به «پریشب»، «مُسکن»، «زده بارون» و… اشاره کرد. در این قطعه نیما معین(ترانه و موزیک) و علی بیات(تنظیم) را برعهده داشتند.

 

رضا بهرام

«هوای دل» نام جدیدترین قطعه منتشر شده از «رضا بهرام» است. بهرام در سال‌های اخیر با انتشار آثار خود توانست محبوبیت بسیاری را کسب کند و خواننده پرطرفداری شود. در این اثر وحید فرج‌زاد( میکس و مسترینگ)، حامد دهقانی(تنظیم‌کننده، ترانه‌سرا و آهنگساز) و میثم ثقفی(نوازنده سه‌تار) با وی همکاری داشتند.

 

محمدرضا گلزار

«محمدرضا گلزار» خواننده، بازیگر و مجری کشورمان که خبر از انتشار قطعه «جونم» را داد. این اثر با همکاری میلاد بابایی(موزیک)، میلاد فرهوی(میکس و مسترینگ) انجام شده است.

 

کسرا زاهدی

«رز مشکی» جدترین اثر کسرا زاهدی می‌باشد. این قطعه با همکاری حسین محمودی(شعر)، مسعود نیکنام(تنظیم‌کننده) منتشر شده‌است.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.