تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
15

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 16827
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، مهدی جهانی، فرزاد فرزین، میثم ابراهیمی و شهریار مسرور جدیدترین آثار خود را منتشر کرده‌اند که از صفحه شنو تقدیم نگاهتان می‌شود. مهدی جهانی «میزنه پر» نام جدیدترین آهنگ مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ است. در این اثر آرن(موزیک) و فرید ایمانی(میکس و مسترینگ) را برعهده داشتند. از آثار […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، مهدی جهانی، فرزاد فرزین، میثم ابراهیمی و شهریار مسرور جدیدترین آثار خود را منتشر کرده‌اند که از صفحه شنو تقدیم نگاهتان می‌شود.

مهدی جهانی

«میزنه پر» نام جدیدترین آهنگ مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ است. در این اثر آرن(موزیک) و فرید ایمانی(میکس و مسترینگ) را برعهده داشتند. از آثار مهدی جهانی می‌توان به «یخواب دنیا»، «وجود تو»، «کیمیا» و… اشاره کرد.

 

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان قطعه «زخم» را منتشر کرده است. در این آهنگ سعید خطیبی(میکس و مستر) و روزبه بمانی(ترانه‌سرا) او را در تهیه این اثر همراهی کردند.

 

 

میثم ابراهیمی

«حالیش نمیشه» نام دیگر آهنگی است که به تازگی منتشر شده‌است. حالیش نمیشه کار جدید میثم ابراهیمی خواننده جوان کشورمان است که در سال‌های اخیر توانست در میان مردم محبوبیت زیادی را کسب کند. در این قطعه مسعود جهانی(میکس و مستر) و شعر (منصور فرهادیان) با میثم ابراهیمی همکاری داشتند.

 

 

پورنگ سپانلو

پورنگ سپانلو خواننده ایرانی خبر از انتشار قطعه«ساعت قرار» را داد. رامین عبداللهی(موسیقی) و ترانه (حسین غیاثی) را انجام دادند.

 

 

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.