تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
16

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 16935
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، یاسین غلامی، دیاکو، علیرضا بحرینی و آرسام خوانندگانی هستند که جدیدترین آثار خود را منتشر کردند که از صفحه شنو تقدیم حضورتان می‌شود. یاسین غلامی «سلامتی عشقا» نام آهنگ منتشر شده از یاسین غلامی است که رضا پناهی(میکس و مستر) و باران بهرامی(شاعر) در انتشار این اثر نقش داشتند. […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، یاسین غلامی، دیاکو، علیرضا بحرینی و آرسام خوانندگانی هستند که جدیدترین آثار خود را منتشر کردند که از صفحه شنو تقدیم حضورتان می‌شود.

یاسین غلامی

«سلامتی عشقا» نام آهنگ منتشر شده از یاسین غلامی است که رضا پناهی(میکس و مستر) و باران بهرامی(شاعر) در انتشار این اثر نقش داشتند.

جدیدترین

 

دیاکو

«دیاکو» خواننده جوان پاپ به تازگی جدیدترین اثر خود را به نام «اشتباه» را انتشار داده است. در این اثر فرید ایمانی(تنظیم، میکس و مستر) و امیرحسین ایمانی(ترانه‌سرا و آهنگسازی) را برعهده داشتند.

جدیدترین

 

 

 

علیرضا بحرینی

«کجا نیستی» دیگر آهنگ منتشر شده از علیرضا بحرینی می‌باشد. مسعود همایونی(تنظیم کننده)، علیرضا افکاری(ملودی)، حسن غیاثی(ترانه)، وحید طاهرخانی(میکس و مستر) این قطعه را انجام دادند.

جدیدترین

آرسام

«کی میشه تو»  اثر خواننده جوان پاپ کشورمان است که با همکاری پرهام هادیان(ترانه و آهنگ)، فرشاد یزدی(تنظیم کننده) و محمد فلاحی(میکس و مسترینگ) این قطعه منتشر شده است. «واسه اینکه باشی» نام دیگر آهنگ منتشر شده از آرسام می‌باشد.

جدیدترین

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16935

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.