تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
9

«مرگ موقت» در راه

  • کد خبر : 17611
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
«مرگ موقت» در راه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، سینا پارسیان از تولید اولین آلبوم خود خبر داد. سینا پارسیان که در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ آخرین قطعه خود را با نام «کی» منتشر کرد و تا امروز قطعه دیگری از این خواننده منتشر نشده، اعلام کرد حضور کمرنگش در این روزها به دلیل پروژه ی آلبوم «مرگ موقت» […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، سینا پارسیان از تولید اولین آلبوم خود خبر داد.

سینا پارسیان که در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ آخرین قطعه خود را با نام «کی» منتشر کرد و تا امروز قطعه دیگری از این خواننده منتشر نشده، اعلام کرد حضور کمرنگش در این روزها به دلیل پروژه ی آلبوم «مرگ موقت» است.

پارسیان در استوری خود نوشت:

دوستان و همراهان عزیز با عرض سلام به اطلاعتون می رسونم که اولین آلبوم من به نام مرگ موقت در حال تولید است. و دلیل سکوت چند ماه اخیر تمرکز روی همین پروژه است. تا قبل از تکمیل آلبوم هیچ قطعه ای از بنده منتشر نخواهد شد.
پیشاپیش بابت صبر و بردباریتون دست بوس شما هستم.

سینا پارسیان، متولد ۲۸ اسفند ماه ۱۳۶۸ از تهران می باشد. وی آهنگساز بسیار مشهوری است که تاکنون برای هنرمندان مشهوری همچون شادمهر عقیلی، محسن یگانه، محمد علیزاده و … همکاری داشته و برایشان کار ساخته است. وی نوازنده ساز گیتار است و بیشتر وقتش با سازش سر می شود. او تاکنون کنسرت نداشته ولی به دنبال برگزاری کنسرت های خود است. وی تاکنون آهنگ های بهتر که رفتی، کشتی، عصای موسی، همسایه و … را منتشر کرده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.