تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
9

مزایده‌ یا پولشویی

  • کد خبر : 13166
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
مزایده‌ یا پولشویی

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری شنو، سروش لشکری یا همان هیچکس خواننده رپ با آلبوم جدیدش رکورد عجیبی زده است. او توانسته طرح جلد آلبوم جدیدش به نام «جنگل آسفالت» را به مبلغ ۱۹۰ اتریوم معادل ۳۹۹ هزار دلار به فروش برساند. این در حالیست که پس از گذشت مدت طولانی از بارگزاری کاور آلبوم […]

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری شنو، سروش لشکری یا همان هیچکس خواننده رپ با آلبوم جدیدش رکورد عجیبی زده است. او توانسته طرح جلد آلبوم جدیدش به نام «جنگل آسفالت» را به مبلغ ۱۹۰ اتریوم معادل ۳۹۹ هزار دلار به فروش برساند. این در حالیست که پس از گذشت مدت طولانی از بارگزاری کاور آلبوم “۴۲۰” از کوروش – “۱۲:۳۴” از پوبون و “هیچ هیچ هیچ” از شاهین، در NFT هیچ شخصی داوطلب برای حضور در این مزایده‌ها نشد. شاهین نبز به دلیل استقبال نشدن از این حرکت، کاور آلبومش را از NFT پاک کرد.
در توضیحات مربوط به این NFT آمده است که جنگل آسفالت اولین آلبوم فارسی سبک هیپ هاپ (hip-hop) است که در سال ۲۰۰۶ میلادی (۱۳۸۴) به شکل رسمی در استودیو ضبط شده است. هیچکس، مهدیار آقاجانی را آهنگساز و هم گروهی قدیمی خود به عنوان طراح این اثر معرفی کرده است. و حالا گمان‌زنی‌ها راجع به پولشویی بودن این گونه مزایده‌ها بیشتر به گوش میخورد.

انتهای پیام/

 

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13166

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.