تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

معرفی سامانه آنلاین درس‌ آهنگ در خانه موسیقی

  • کد خبر : 25410
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
معرفی سامانه آنلاین درس‌ آهنگ در خانه موسیقی
نشست خبری خانه موسیقی با هدف معرفی سامانه آموزش آنلاین موسیقی درس آهنگ امروز یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو؛ نشست خبری خانه موسیقی با هدف معرفی سامانه آموزش آنلاین موسیقی درس آهنگ امروز یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این جلسه آقایان نوربخش، شعاری و پیرنیاکان از اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی و آقایان محرابیان و پرهیزگار از اعضای موسسه‌ی اس‌تیچ حضور داشتند.

در ابتدای جلسه حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی با اشاره به لزوم راه اندازی آموزش آنلاین موسیقی در مورد همکاری این مرکز با موسسه‌ی اس‌تیچ خبر داد و توضیحات تخصصی تر در این زمینه را به مسئولین این موسسه سپرد؛ در ادامه نیز محرابیان مدیر عامل موسسه‌ی اس‌تیچ خبر از راه اندازی پلتفرمی با عنوان درس‌آهنگ داد.

مطابق صحبت‌های انجام شده در جلسه این پلتفرم ظرفیت برگزاری روزانه ۳۰۰۰ ساعت کلاس آنلاین را داشته و به جز محتوای‌ آنلاین بستری برای انتشار محتواهای مرتبط با حوزه‌ی موسیقی نیز خواهد بود؛ در خلال جلسه نیز آقای پرهیزگار از اعضای موسسه‌ی اس‌تیچ خبر از فراهم بودن شرایط این پلتفرم برای حضور دیگر فعالین این حوزه از جمله فروشندگان ادوات و سازهای موسیقی داد.

آموزش حضوری کساد می‌شود؟

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا خانه موسیقی قصد دارد با راه اندازی این پلتفرم بازار آموزش‌های حضوری را کساد کند به این نکته اشاره کرد که این پلتفرم بستریست تا آموزشهای حضوری و مجازی توامان ادامه پیدا کند وی افزود: درک محضر استاد مساله‌ی مهمیست و این پلتفرم صرفاً باعث می‌شود تا علاقمندان به موسیقی بتوانند هنر را از اساتید مورد تایید خانه‌ی موسیقی فرابگیرند.

محرابیان مدیر عامل موسسه‌ی اس‌تیچ هم در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری شنو مبنی بر اینکه آیا تمهیدی اندیشیده شده تا این پلتفرم در مواجهه با حجم زیاد مخاطبین از دسترس خارج نشود به این مساله اشاره کرد که این پلتفرم در طی سه سال طراحی و کد نویسی شده و شامل بیش ۲۰۰ هزار خط کد بوده که از ایرادات احتمالی جلوگیری می‌نماید.

تنها پلتفرم مورد تایید خانه موسیقی

درس آهنگ در حال حاضر تنها پلتفرمی است که مورد تایید خانه موسیقی بوده و تمامی اساتید برای آموزش احراز صلاحیت شده‌اند، در این پلتفرم هنرجو قابلیت انتخاب اساتید مختلف در ساعات مختلف را داشته و استاد نیز بنا به شرایط می‌بایست هنرجو را جهت ادامه‌ی مسیر آموزش تایید نماید؛ در حال حاضر این پلتفرم امکان مشاوره‌ی یک‌ساعته‌ی رایگان با استاد را داشته و هنرجو می‌تواند پیش از پرداخت هزینه از جزئیات تدریس آگاه شود.

این پلتفرم از امروز با نشانی www.darsahang.com در اختیار علاقمندان موسیقی می‌باشد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.