تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

ناآگاهی مجری صداوسیما

  • کد خبر : 14624
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
ناآگاهی مجری صداوسیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، تلویزیون دولتی ایران، در برنامه مخصوص موسیقی به نام “ترانه باران” که سعی دارد در حوزه معرفی موسیقی ایران فاخر باشد مجری نابلد و ناآگاه تولد استاد «پرویز مشکاتیان» را که ۱۲ سال پیش از میان ما کوچ کردند را به خود استاد تبریک گفته و برای زنده‌یاد آرزوی سلامتی […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، تلویزیون دولتی ایران، در برنامه مخصوص موسیقی به نام “ترانه باران” که سعی دارد در حوزه معرفی موسیقی ایران فاخر باشد مجری نابلد و ناآگاه تولد استاد «پرویز مشکاتیان» را که ۱۲ سال پیش از میان ما کوچ کردند را به خود استاد تبریک گفته و برای زنده‌یاد آرزوی سلامتی کرد.

حالا اگر از تپق‌های مجری بگذریم، واقعا این تبریک تولد به خود استاد و آرزوی سلامتی، رقصان بودن مضراب ایشان بر روی اپیزودهای سنتور اوج بی‌سوادی و نادانی جناب اسکندری مجری  صداوسیما و عدم نظارت بر برنامه را نشان می‌دهد و تاسف برانگیز است.

زنده یاد پرویز مشکاتیان موسیقیدان، آهنگساز و نوازنده سنتور بود و با محمدرضا شحریان، ایرج بسطامی، علیرضا افتخاری، شهرام ناظری و… همکاری داشته است و درسن ۵۴ سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشتند.

برنامه تلویزیونی ترانه باران با اجرای محمد اسکندری، محیا اسناوندی و زهرا شوقی سال ۱۳۹۶ در گونه گفت و گو محور و در شبکه شما تولید شده است. ترانه باران توانست در مرجع ارزش گذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره ۶٫۷ از ۱۰ را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم ترانه باران را اثری باکیفیت و باارزش ارزیابی می‌کنند. محمد رژدام تهیه‌کننده ترانه باران این برنامه را، به‌عنوان محصول کشور ایران تهیه کرده است. ترانه باران در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ پخش خود را آغاز کرد.

 

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.