تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

پازل‌ بند در سیاه باز

  • کد خبر : 17024
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
پازل‌ بند در سیاه باز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، علی رهبری از اعضای پازل بند در فیلم سینمایی سیاه باز به ایفای نقش پرداخته. سیاه باز به کارگردانی حمید همتی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی برای سینما تولید شده و در آن علاوه بر خواننده پازل بند، سام قریبیان، افسانه بایگان ، شاهو احمدی ، مهدی کوشکی، حامد […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، علی رهبری از اعضای پازل بند در فیلم سینمایی سیاه باز به ایفای نقش پرداخته.

سیاه باز به کارگردانی حمید همتی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی برای سینما تولید شده و در آن علاوه بر خواننده پازل بند، سام قریبیان، افسانه بایگان ، شاهو احمدی ، مهدی کوشکی، حامد بیسادی به ایفای نقش پپرداختند. آتیلا پسیانی نیز در این سینمایی حضور داشت. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اکران شد.

موسیقی این فیلم را فردین خلعتبری ساخته است.

 

پازل بند

 

علی رهبر، کار موسیقی را در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۸ ساله بود با نوازندگی پیانو شروع کرد. او ابتدا در استودیوی کوچک خود به ساخت ملودی و تنظیم آهنگ می پرداخت. موسیقی را بصورت آکادمیک نزد اساتیدی چون علی فخاریان و لقای حقی یاد گرفت، سپس شروع به یادگیری ساز پیانو  با سه استاد کرد.

همچنین کلاس های موسیقی الکترونیک  و نرم افزارهای موسیقی را نیز رفته است و تسلط کافی روی این برنامه ها دارد.

بعد از مدتی از شروع فعالیت استعداد مدیریت در موسیقی اش را با بهترین رهبری ارکست در گروه های موسیقی خوانندگانی چون حمید حامی، نیما مسیحا، مازیار عصری و … به اجرا گذاشت.

همچنین تنظیم قطعات خوانندگان معروفی همچون : علی عبدالمالکی – دلم و فرزاد فرزین و … را می‌ توان از جمله فعالیت های وی نام برد.

گروه پازل بند در شهریور سال ۱۳۹۰ با همکاری علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی بعنوان یک گروه تنظیم کننده شروع به فعالیت کردند و در ادامه از رهبری بعنوان خواننده استفاده کردند و مورد استقابل مردم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

 

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.