تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

هزینه تراشی های محمد اسکندری ادامه دارد

  • کد خبر : 16350
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
هزینه تراشی های محمد اسکندری ادامه دارد
محمد اسکندري مجري برنامه «ترانه باران» شبکه شما در تازه‌ترين اشتباه خود، ‎کيهان کلهر، آهنگساز و نوازنده کُرد را اهل لرستان ناميد! پیشتر آرزوي سلامتي اين مجري براي پرويز مشکاتيان، ۱۲ سال بعد از درگذشتش و توجيهات عجيب بعدي‌اش به جاي عذرخواهي، انتقادهاي فراواني را در پي داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، محمد اسکندری باز هم برای ترانه باران و صدا و سیما هزینه تراشی کرد.

محمد اسکندری چندی قبل با خطایی فاحش تولد استاد مشکاتیان را به ایشان تبریک گفته بود. درحالی که ایشان سال‌هاست در قید حیات نیستند. پس از این اتفاق، در برنامه‌ای دیگر با توجیهی ساده اندیشانه، اشتباه خود را نپذیرفت و اقدام به گفتن صحبت های هزینه بر برای سیمای ملی کرد. شب گذشته نیز در برنامه ترانه باران، طی خطای فاحشی کیهان کلهر را نوازنده لر معرفی کرد. این درحالیست که امروزه قشر عامی جامعه هم کلهر را که از مفاخر موسیقی غرب ایران است می شناسند. می دانند او نوازنده کرد چیره دست کمانچه است.

محمد اسکندری که به ادعای خود برای اجرای هر یک ساعت برنامه سه ساعت مطالعه می کند  این موضوع را نمی داند که کلهر اهل کدام منطقه است. قبل‌تر هم گفته ایم اینگونه رفتار ها و این سطح از اجرا در برنامه ها، نتیجه‌ای جز بی اعتمادی مردم به صدا و سیما و به سخره گرفتن تلویزیون ملی توسط افراد مقرض نخواهد داشت.
برنامه «ترانه باران» هر روز روی آنتنِ شبکه شما می‌رود. لکن خیلی زود انتظار می‌رود که شاهد عذرخواهیِ آقای مجری یا اقدامی در خور از سوی مدیران شبکه شما باشیم.

محمد اسکندری متولد ۱۳۵۶ است. او با برنامه صبح تهران از رادیو به تلویزیون آمد. از جمله مجری های کله سحری رادیو و تلویزیون که چند سالی هم با اجراهای با نشاط سرصبحی، خواب را از سر و کله شنوندگان و بینندگان می‌ربود. همیشه با انرژی و هیجان جلوی دوربین ظاهر می شود.می گوید: «من در حالت عادی هم آدم شاد و بانشاطی هستم.کلا اهل نقش بازی کردن نیستم که شادی و انرژی ام صرفا برای دوربین باشد.»

همین اجرای بانشاط او را اولین مجری برنامه هفت ترانه، ترانه باران فعلی کرد. برنامه ای که سال ۹۱ به مناسبت هفته دفاع مقدس شروع شد و حالا دو سال است به خاطر استقبال مردم، هر شب از شبکه شما با اجرای مجریان مختلف و جوان پخش می شود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.