تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

هزینه «دروغ» بیشتر است یا قبول اشتباه؟

  • کد خبر : 14769
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
هزینه «دروغ» بیشتر است یا قبول اشتباه؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، پس از خطای محمد اسکندری در برنامه ترانه باران که واکنش هنرمندان و مردم را به دنبال داشت، مجری و عوامل این برنامه درصدد توجیه برآمدند که در این امر هم چندان موفق نبودند و با استدلالی دروغ سعی بر پوشاندن این ماجرا کردند. محمد اسکندری در قسمت بعد برنامه […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، پس از خطای محمد اسکندری در برنامه ترانه باران که واکنش هنرمندان و مردم را به دنبال داشت، مجری و عوامل این برنامه درصدد توجیه برآمدند که در این امر هم چندان موفق نبودند و با استدلالی دروغ سعی بر پوشاندن این ماجرا کردند.
محمد اسکندری در قسمت بعد برنامه ترانه باران ناآگاهی خود در حوزه موسیقی را با دروغی توجیه کرد که این بار واکنش تندتری را از سوی مردم به همراه داشت.
وی ادعا کرد که «اجازه دهید دقیق‌تر و شفاف‌تر بگویم؛ دیروز تولد استاد پرویز مشکاتیان بود که ۵۴ سال عمر کردند و من توضیحات دیگری نمی‌دهم، چون شما خودتان استاد هستید و بهتر از من می‌دانید که در سال ۸۸ استاد به رحمت خدا رفتند. برای فرزندشان، آئین مشکاتیان عزیزم که خوب سنتور می‌زند و راه پدر را ادامه می‌دهد، آرزوی سلامتی کردم. برای استاد پرویز مشکاتیان چگونه آرزوی سلامتی کنم، وقتی‌که از پیش ما پر کشیده و رفته. البته روح او بالنده و قطع به‌یقین سازنده روح ما است. من برای خانواده و فرزندان ایشان سلامتی آرزو کردم. به‌خصوص برای آوا مشکاتیان و آئین مشکاتیان عزیز…»
این در حالی است که آیین مشکاتیان نوازنده ساز سنتور نیست و نوازنده ساز تنبک است و این در حالی است که پیش‌تر اسکندری مدعی شده بود که  برای اجرای برنامه ترانه باران بیش از سه ساعت برای هر یک ساعت اجرا مطالعه دارد.

هزینه این‌گونه رفتارها در تلویزیون ملی چیزی به‌جز بی‌اعتمادی تدریجی به صداوسیما و از چشم مخاطبان افتادن نیست. تا کی قرار است سازمان صداوسیما تاوان رفتارهای نادرست و اشتباهات بعضاً نابخشودنی افراد ناآگاه را بدهد؟

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.