تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
12
اینستاگردی اهالی موسیقی با شنو

همدردی هنرمندان با بازماندگان حادثه هواپیمایی اوکراین

  • کد خبر : 9179
  • ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
همدردی هنرمندان با بازماندگان حادثه هواپیمایی اوکراین
سی‌وپنجمین گزارش خبرگزاری «شنو»‌ از فعالیت هنرمندان موسیقی در فضای مجازی در دوران کرونا در ادامه می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، این روزها به علت شیوع ویروس کرونا، هنرمندان موسیقی خانه‌نشین شده‌اند و از احوالات این روزهای خود بیشتر در صفحات شخصی صحبت می‌کنند که در ادامه سی‌وپنجمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان، از نظرتان می‌گذرد.

 

احسان کرمی

«احسان کرمی »خواننده و مجری كشورمان در صفحه شخصی اينستاگرام خود به ياد درگذشتگان سانحه هواپيماي بين المللي اوكرايني عكسي را به اشتراك گذاشت.

 

 

سهراب پورناظری

«سهراب پورناظری» آهنگساز و نوازنده در آستانه اولين سالگرد سانحه هوايي كه منجر به سقوط هواپيماي اوكرايني شد، در استوري خود عكسي را به اشتراك گذاشت و نوشت: ” گر سنگ ازين حديث بنالد عجب مدار…”

 

 

 

یغماگلرویی

«یغماگلرویی» شاعر، ترانه‌سرا و نویسنده ایرانی نيز با انتشار عكسي ياد و خاطره جانباختگان هواپيماي اوكرايني را  گرامي داشت.

 

 

 

محمد علیزاده

«محمد علیزاده» خواننده محبوب پاپ ایران، در استوری صفحه شخصی اش نوشت: ” وقتي كه يادبگيري احساساتت رو كنترل كني يعني خيلي خطرناك شدي”

 

 

 

فرزاد فرزین

«فرزاد فرزین» خواننده جوان و پر انرژی كشورمان نيز در صفحه شخصي اينستاگرامي اش، يك ويدئو از خود را در باشگاه ورزشي به اشتراك گذاشت .

 

 

 

 

علیرضا طلیسچی

«علیرضا طلیسچی» خواننده موسیقی سبک پاپ با انتشار استوری زیر در صفحه‌اش نسبت از افزايش دنبال كننده هاي صفحه شخصي خود به تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزارنفر ابراز خورسندي كرد.

 

احسان خواجه امیری

«احسان خواجه امیری» خواننده پاپ با انتشار يك عكس از كودكي اش در صفحه اينستاگرام خود نوشت: “از قدیم ندیما تو کار شادی آفرینی بودم”

 

 

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=9179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.