تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
14

همکاری بهنام بانی با گشت ارشاد

  • کد خبر : 16922
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
همکاری بهنام بانی با گشت ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «بهنام بانی» خواننده پاپ کشورمان با حضور در سریال «گشت ارشاد۳» پا به عرصه سینما نهاده‌است. بانی خواننده و آهنگساز سبک پاپ که از سال‌ ۱۳۹۲ فعالیت‌های بسیاری در عرصه موسیقی داشته است. این فیلم اولین تجربه رسمی بازیگری بهنام بانی است و داستانش در ادامه دو قسمت قبلی فیلم‌های […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «بهنام بانی» خواننده پاپ کشورمان با حضور در سریال «گشت ارشاد۳» پا به عرصه سینما نهاده‌است. بانی خواننده و آهنگساز سبک پاپ که از سال‌ ۱۳۹۲ فعالیت‌های بسیاری در عرصه موسیقی داشته است.

این فیلم اولین تجربه رسمی بازیگری بهنام بانی است و داستانش در ادامه دو قسمت قبلی فیلم‌های گشت ارشاد می‌باشد. فیلم سینمایی گشت ارشاد۳ به کارگردانی سعید سهیلی و با بازی هنرمندانی چون؛ امیر جعفری، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی و میرظاهر مظلومی مراحل تولید را به پایان رسانده و به زودی اکران می‌شود.

بخشی از داستان این فیلم مرتبط با موسیقی است و بهنام بانی ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی است. وی قصد دارد آهنگی را برای این فیلم آماده کند. همچنین او در سریال پایتخت۶ به کارگردانی سیروس مقدم به عنوان مهمان تجربه بازی را داشته‌است.

از آثاری که بانی در کارنامه هنری خود ثبت کرده می‌توان به «خوشحالم»، «قرص قمر»، « من یه دیونم»، «علاقه خاص» و… اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=16922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.