تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
10

همکاری دوباره دو هنرمند

  • کد خبر : 13171
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
همکاری دوباره دو هنرمند

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شنو، علی‌رضا افکاری و محمد اصفهانی با همکاری یکدیگر قطعه‌ای را تولید و به زودی منتشر می‌کنند. این دو هنرمند به تازگی و با انتشار عکس‌هایشان خبر از همکاری در پروژه‌ای را دادند، و جزئیات بیشتری را منتشر نکرده‌اند اما بنظر میرسد این سری از همکاری‌ها ادامه دار خواهد بود. […]

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شنو، علی‌رضا افکاری و محمد اصفهانی با همکاری یکدیگر قطعه‌ای را تولید و به زودی منتشر می‌کنند. این دو هنرمند به تازگی و با انتشار عکس‌هایشان خبر از همکاری در پروژه‌ای را دادند، و جزئیات بیشتری را منتشر نکرده‌اند اما بنظر میرسد این سری از همکاری‌ها ادامه دار خواهد بود.
گفتنی است علیرضا افکاری و محمد اصفهانی در سال ۹۶ با یکدیگر در تیتراژ پرحاشیه‌ی سریال هاتف همکاری داشتند. تیتراژی که هیچگاه منتشر نشد. محمد اصفهانی در پی شایعاتی مبنی بر ممنوع‌ الفعالیت شدنش در تلوزیون پس از پخش نشدن تیتراژ این سریال، اعلام کرد عدم پخش قطعه جدیدش تنها به خاطر عمل نکردن عوامل سریال «هاتف» به تعهدات مالی‌ بوده و او ممنوع ‌الفعالیت نیست. وی فعلاً قصد انتشار قطعه‌ جدیدش را ندارد و مشخص نیست که تکلیف این قطعه چه خواهد شد.

اصفهانی درباره این کار توضیح داد: از طریق آقای آرمان موسی‌پور، آهنگساز متن سریال هاتف، مطلع شدم که دوستان قصد ارائه پیشنهاد جهت اجرای تیتراژ این مجموعه را به من دارند. لذا با تهیه‌کننده، کارگردان و یکی از مدیران ارشد سیما فیلم درباره اصول اجرای این کار صحبت و توافق کردم.

پیش از محمد اصفهانی قرار بود تا چاوشی این تیتراژ را بخواند اما پس از عدم توافق چاوشی با تهیه کننده‌ی این سریال اعلام شد که محمد اصفهانی قطعه‌ای را برای این سریال خوانده که در عین تعجب قطعه اصفهانی نیز از این سریال پخش نشد تا حواشی سریال مناسبتی ماه محرم شبکه یک سیما همچنان ادامه داشته باشد.

محسن چاوشی با انتشار پستی اعلام کرد که به علت بدرفتاری‌های عوامل سریال «هاتف» و مسئولین تلویزیون، تا اطلاع ثانوی با تلویزیون همکاری نمی‌کند. شنیده‌ها حاکی از این بود که چاوشی قطعه‌ای را با شعری از مولانا برای این سریال خوانده بود ولی مشکلات و محدودیت‌ها باعث شد چاوشی دست از این سریال بکشد و عوامل “هاتف” هم برای موسیقی تیتراژ پایانی سریال به سراغ یک خواننده مطرح دیگر بروند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.