تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

هم رفیق از نبود کارشناس موسیقی رنج می برد

  • کد خبر : 15801
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
هم رفیق از نبود کارشناس موسیقی رنج می برد
مهدی پاک‌نژاد با دعوت عوامل این برنامه قطعه بیات اصفهان را اجرا کرد که در پخش این برنامه با بدسلیقگی عوامل تدوین این قطعه با خواندن استاد نصریان میکس شده بود. این اقدام واکنش اهالی هنر را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو ، مهدی پاک‌نژاد به برنامه هم رفیق در تدوین نادرست نوازندگی او با خواندن استاد نصریان اعتراض کرد.

مهدی پاک‌نژاد با دعوت عوامل این برنامه قطعه بیات اصفهان را اجرا کرد که در پخش این برنامه با بدسلیقگی عوامل تدوین این قطعه با خواندن استاد نصریان میکس شده بود. این اقدام واکنش اهالی هنر را برانگیخت.

مهدی پاک‌نژاد نوازنده و خواننده کشورمان به این اقدام عوامل برنامه هم رفیق و بی‌مهری و قضاوت اهالی هنر به نوازندگی او در این برنامه این‌گونه پاسخ داد:

سلام به همه دوستان با توجه به اتفاقاتی که دیشب در برنامه هم رفیق شاهدش بودم و بعد اون مورد بی‌مهری دوستان و پیج های موسیقی قرار گرفتن لازم دونستم که توضیحاتی بدم.
تک‌نوازی من در برنامه هم رفیق در آواز بیات اصفهان بود. تقریباً چند دقیقه هم طول کشید و بعد استاد نصیریان شروع به خواندن کردند که با توجه به بلند شدن من از صندلی فاصله میکروفون زیاد شده بود و صدای ساز بسیار کم می‌آمد. دوستان در تولید و تدوین این برنامه قسمتی از تک‌نوازی بنده رو میکس کردن به‌عنوان زیر صدای استاد نصیریان که این اتفاق رو در دو برگه ای که گذاشتم می تونید ببینید.

اگرچه از یک تدوینگر نمی‌شود انتظار داشت که متوجه تفاوت آواز افشاری و اصفهان بشود. ( که البته در تخصص ایشان نیست) ولی در کل پروسه می‌توان نظارتی کارشناسی صورت گیرد که این اتفاق‌ها نیفتد. در نهایت روی صحبتم با دیگر دوستانی است که عجولانه شروع کردند به نقد و قضاوت بنده .اندکی تأمل‌کنید و دقت و این‌گونه دستاورد چندین ساله یک هنرمند را زیر سؤال نبرید. لطفاً اگر این پست را دیدید مطالبتان را حذف و دیگر چنین عجولانه و برای بیشتر دیده شدن ، هر چیزی را منتشر نسازید. انتظار بیشتری از شما داریم.

مهدی پاک‌نژاد، تحصیل‌کرده رشته موسیقی در دانشکده هنر و معماری تهران است. او نوازندگی سه‌تار را نزد مسعود شعاری فرار گرفت و تاکنون دو آلبوم “و آنگاه سه نوازی” و “سیب، مهربانی” منتشر کرده است. پاک‌نژاد در حال حاضر در گروه موسیقی “ونگ وا “به‌عنوان نوازنده سه‌تار و خواننده فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.