تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
10

هیات مدیره دور جدید انجمن موسیقی ایران شروع بکار کرد

  • کد خبر : 3318
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
هیات مدیره دور جدید انجمن موسیقی ایران شروع بکار کرد
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و رئیس هیات مدیره انجمن، هیات مدیره انجمن موسیقی ایران شعبه استان کردستان از میان هنرمندان حوزه موسیقی استان انتخاب و شروع بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو،  نخستین جلسه دوره جدید هیات مدیره انجمن موسیقی ایران شعبه استان کردستان با حضور عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس هیات مدیره انجمن به منظور تبادل نظر و ارائه راهکارها و برنامه های اجرایی تشکیل شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در این جلسه گفت: ضروری است برنامه دوساله براساس مفاد اساسنامه انجمن، مبنی بر جریان سازی موسیقی فاخر ملی و موسیقی کوردی و همچنین اشاعه موسیقی مقامی در سطح استان و به ویژه سنندج، شهر خلاق موسیقی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: برنامه های ویژه انجمن که در گذشته مدنظر بوده است از جمله تاسیس بوستان موسیقی در یکی از پارک های شهر سنندج، مکتبخانه موسیقی مقامی و نواحی و جشنواره موسیقی هند و اروپایی و جشنواره موسیقی کوردی پیگیری شود.

رستمی یادآور شد: هیات مدیره انجمن لازم است از تجارب و  دانش و همچنین نقطه نظرات وپیشنهادات دیگر اعضای انجمن برای ساماندهی و توسعه موسیقی در سطح استان استفاده نماید.

ایشان در خصوص نظارت بر آموزشگاه های موسیقی در سطح استان اظهار داشت: شورای نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری در سطح استان فعال شود و دو نفر از اعضای هیات مدیره انجمن فعالانه در این شورا، نظارت های کافی و لازم را بر آموزشگاه های هنری به ویژه حوزه موسیقی داشته باشند.

وی در خصوص ثبت و ساماندهی گروه های موسیقی فعال سطح استان گفت:به منظور هویت بخشی و ساماندهی گروه های موسیقی فعال در سطح استان، هیات مدیره انجمن با برنامه ای مدون و از طریق سیستم های رایانه ای نسبت به ثبت کلیه گروه های موسیقی فعال در سطح استان اقدام نمایند.

در پایان احکام اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی شعبه استان کردستان از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی به آقایان شهرام علیمحمدی، یدالله نورایی، پیمان سلم فرد و افشین خرامان پور تقدیم شد، هیات مدیره انجمن آقای یدالله نورایی را براساس بندهای ۱ و ۹ ماده ۹آیین نامه تشکیل شعب استان انجمن  موسیقی ایران به عنوان رئیس انجمن انتخاب نمودند.

انجمن موسیقی


ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=3318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.