تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12
اینستاگردی اهالی موسیقی با شنو؛

واکنش شدید اهالی موسیقی به اظهارات گستاخانه اردوغان

  • کد خبر : 6806
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
واکنش شدید اهالی موسیقی به اظهارات گستاخانه اردوغان
شانزدهمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان موسیقی در فضای مجازی در دوران کرونا از نظرتان میگذرد.

خبرگزاری شنو: این روزها که به علت شیوع ویروس کرونا، هنرمندان موسیقی خانه نشین شده اند، از احوالات این روزهای خود بیشتر در صفحات شخصی خود صحبت میکنند، که در ادامه شانزدهمین گزارش خبرگزاری شنو‌ از فعالیت هنرمندان در فضای مجازی از نظرتان میگذرد.

 

اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز گذشته در مراسم رژه پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ قره‌باغ اظهاراتی گستاخانه و مداخله جویانه در خصوص کشورمان انجام داد که با واکنش اهالی موسیقی مواجه شد که در ادامه بخشی از این واکنش ها از نظرتان میگذرد:

 

 واکنش سهراب پورناظری به سخنرانی اردوغان در باکو

سهراب پورناظری، آهنگساز موسیقی سنتی و نوازنده تنبور و کمانچه  در صفحه اینستاگرام خود با انتشار سخنرانی اردوغان در باکو نوشت:  تحرکات قوم‌گرایانه، نژادپرستانه و متجاوز به حقوقِ سرزمین تاریخی ایران، در سده‌ی اخیر شکل تازه‌ای به خود گرفته و از یک توطئه‌ی پنهان خارجی_ به دست خودفروشان داخلی_ به پدیده‌ای عیان_ با بازیگری سیاستمداران منطقه، نفوذ تجزیه طلبان در لایه‌های قدرت در ایران و برخی مردم ناآگاه_ تبدیل شده است.
در این راستا عوامل گوناگونی هیزم به آتش این فتنه‌ی شکل‌گرفته علیه ایران و تمامیت ارضی و فرهنگ کهنش می‌ریزند.

 

 

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ نیز با به اشتراک گذاشتن بازنشر پست اینستاگرام سهراب پورناظری به این موضوع واکنش نشان داد.

 

رحیم شهریاری خواننده آذری کشورمان  در استوری خود با انتشار یکی از آهنگ خود واکنش تند به سخنرانی اردوغان در باکو نشان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=6806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.