تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

واکنش هنرمندان به سگ کشی تبریز

  • کد خبر : 14584
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
واکنش هنرمندان به سگ کشی تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در پی انتشار فیلمی با موضوع کشتار سگ‌های بدون صاحب توسط شهرداری تبریز مردم و هنرمندان به این موضوع واکنش شدید نشان دادند. از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فیلمی از دار زدن سگ ها توسط شهرداری تبریز منتشر شده است که واکنش تند شهروندان و هنرمندان به ویژه هنرمندان […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، در پی انتشار فیلمی با موضوع کشتار سگ‌های بدون صاحب توسط شهرداری تبریز مردم و هنرمندان به این موضوع واکنش شدید نشان دادند.
از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی فیلمی از دار زدن سگ ها توسط شهرداری تبریز منتشر شده است که واکنش تند شهروندان و هنرمندان به ویژه هنرمندان عرصه موسیقی را درپی داشت. شهرداری این موضوع را تکذیب کرده و اظهار داشته که سگ های این ویدیئو تنها بی هوش شده بودند.
هنرمندان و مردم هشتگ نه به آزار حیوانات را در فضای مجازی ترند کردند.

  

در گذشته هم شاهد این دست از اتفاقات بودیم که با واکنش هنرمندان روبه رو شده بود.

یکی از اعضای شورای شهر تبریز در واکنش به این قضیه ادعا کرده است که عوامل شهرداری سگ ها را زنده گرفته و به دلیل آن که بعضی از خودروهای حمل سگ‌های ولگرد سقف ندارند آنها را بی‌هوش کردند و با طناب بسته‌اند و کشتاری در کار نبوده است.

این عضو شورای شهر تبریز ادعا کرد که فیلم منتسب به سگ کشی برای یک زن که پیمانکار سابق شهرداری بوده برای انتقام گیری به دلیل اختلافش با شهرداری منتشر کرده است و این سگ‌ها با زنده گیری در خارج از کشور فروخته می‌شوند.

در پی این حادثه اخبار ضد و نقیض بسیار است یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ قرار است این اتفاق در جلسه شورای شهر تبریز بررسی شود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.