تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
10

پایان جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی و تار در سنندج

  • کد خبر : 1852
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
پایان جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌خوانی و تار در سنندج
پنجمین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه خوانی و تار روز چهارشنبه به کار خود پایان داد.

  به گزارش خبرگزاری «شنو»، پنجمین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه خوانی و تار روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در پردیس سینمایی بهمن سنندج به کار خود پایان داد.

در این آیین و بر اساس رای هیات داوران جشنواره، در بخش نویسندگی جلال تجنگی از کردستان نویسنده نمایش «ابوبکر محمدی فاطمه محمدی» مقام اول، غلامرضا همتیان نویسنده نمایش «رسم پیر پروانه» از سنندج مقام دوم و کامران شهلایی از همدان نویسنده نمایش «مشترک مورد نظر» مقام سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش کارگردانی سید امیر حسین فاطمی کارگردان نمایش «تقاطع» از همدان، علی اکبر نور بخش کارگردان نمایش «رسم پیر پروانه» از بیجار و پدرام رحمانی کارگردان «عشق و سنگ» از آذربایجان غربی به ترتیب مقام اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

بر اساس رای هیات داوران در بخش بازیگری مرد، علی اکبر نور بخش بخاطر بازی در نمایش «رسم پیر پروانه» از بیجار مقام اول، کورش احمدی بخاطر بازی در نمایش «زمستان بهار» از کردستان مقام دوم و اسماعیل پاشایی از سقز بخاطر بازی در نمایش «فراموشی» و پدرام رحمانی از آذربایجان غربی بخاطر نمایش «عشق و سنگ» به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش بازیگری زن نیز میدیا ذاکری بخاطر بازی در نمایش «رسم پیر پروانه» از بیجار، یلدا سیف اللهی و نعمیه حامیان بخاطر بازی در نمایش تقاطع از همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین بر اساس رای هیات داوران جایزه بخش موسیقی به شاهین برازش از ارومیه و جایزه بخش صحنه خوانی نیز به فاطمه عباسی از همدان اختصاص پیدا کرد.

در ادامه این آیین از کتاب‌های «پاساری و لک لک ها» تولید واحد نمایش حوزه هنری کردستان و نویسندگی صابر نیکبخت رونمایی شد.

پنجمین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی وتار با حضور هفت گروه نمایشی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و کردستان و همچنین یک گروه نمایشی در بخش جنبی ۲۳ تا ۲۵ مرداد در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.