تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
16

پولی که به جیب مردم بازنگشت

  • کد خبر : 825
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۲۶
پولی که به جیب مردم بازنگشت
خوانندگانی که حدود ۶ ماه از لغو کنسرت‌های نوروزی‌شان می‌گذرد، هنوز اقدامی برای برگرداندنِ پول بلیت‌های مردم نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری «شنو»، در سال‌های گذشته شاهد برگزاری کنسرت‌های نوروزیِ خوانندگان لس‌آنجلسی در کشورهای همسایه ایران بودیم. این خوانندگان با برگزاری کنسرتهایشان در کشورهای اطراف ایران، مخاطبان زیادی را به سالن‌های کنسرت‌شان می‌کشانند و درآمدهای بالایی هم کسب می‌کنند.

نوروز سال ۱۳۹۹ هم قرار بود کنسرت‌های خوانندگان مقیم خارج، در کشورهای همسایه ایران برگزار شود. اما شیوع ویروس کرونا این اتفاق را غیرممکن کرد.

شیرع ویروس کرونا موجب لغو بسیاری از کنسرت‌ها شد. بلیت‌فروشیِ این کنسرت‌ها از چند ماه پیش از نوروز شروع شده بود و بلیت‌های زیادی هم به فروش رفته بود.

اما همه این کنسرت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

وقتی کنسرتی لغو می‌شود، برگزار کنندگان تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، پولِ بلیت‌های خریداری شده را به صاحبانشان برگردانند.

هر کدام از این خوانندگان به طریقی خبرِ لغو شدنِ کنسرت‌هایشان را اعلام کردند، اما هیچ کدام درباره برگرداندنِ پول‌های مردم توضیحی ارائه نکردند.

اکنون که حدود ۶ ماه از لغو آن کنسرت‌ها گذشته است، باز هم خبری از برگرداندنِ پول بلیت‌ها نیست.

بررسی‌هانشان می‌دهد که کاربران بسیاری برای بازگرداندنِ پولشان به سایت‌های بلیت فروشیِ این کنسرت‌ها مراجعه کرده‌اند، اما هیچ پاسخ واضحی دریافت نکرده‌اند.

برخی از سایت‌های بلیت فروشی اعلام کرده‌اند که پول‌های واریزی در اختیار آنها نیست.

این به آن معناست که پول بلیت‌های خریداری شده، به دستِ خوانندگان رسیده است و آنها هم احتمالا قصدِ برگرداندنِ پول مردم را ندارند.

وقتی کنسرتی لغو می‌شود چه باید کرد

وقتی کنسرتی به هر دلیلی لغو می‌شود، معمولاً برگزارکنندگانِ آن کنسرت بلافاصله اقدام به بازپس دادن پولِ خریداران می‌کنند. پس از بازپس دادنِ پول بلیت‌ها، تاریخ جدیدی برای آن کنسرت مشخص می‌شود و دوباره از مردم می‌خواهند که برای خرید بلیت اقدام کنند.

گاهی هم ممکن است تاریخ جدیدی برای کنسرت لغو شده اعلام کنند و به مخاطبان اطلاع دهند که در این تاریخ جدید کنسرت برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل داشته باشند می‌توانند در تاریخ جدید با همان بلیتِ از پیش خریداری شده به کنسرت بیایند و کسانی هم که امکان حضور در تاریخ جدید را ندارند، می‌توانند تقاضای بازپس‌گیریِ پولشان را بدهند.

متاسفانه در کنسرت‌های موردِ بحثِ خوانندگان خارج نشین، هنوز هیچ اقدامی برای بازگرداندنِ پول‌های مردم انجام نشده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=825
  • منبع : تسنیم

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.