تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12

پیام تبریک استاندار مازندران به برگزیدگان مازنی جشنواره موسیقی جوان

  • کد خبر : 4429
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
پیام تبریک استاندار مازندران به برگزیدگان مازنی جشنواره موسیقی جوان
استاندار مازندران ضمن پیامی، از درخشش هنرمندان مازندرانی در جشنواره موسیقی جوان کشور تقدیر نمود.
به گزارش خبرگزاری شنو،احمد حسین زادگان استاندار مازندران طی پیامی خطاب به هنرمندان مازندرانی برگزیده در جشنواره موسیقی جوان گفت: جای بسی افتخار و مباهات است که جوانان برومند و هنرمند استان مازندران، در بین تعداد زیادی از هنرمندان کشور خوش درخشیده و با بالاترین میزان حضور و هنرنمایی چشمگیر، دست به خلق آثاری فاخر زده‌اند که نام و یاد این استان را تابناک‌تر نموده اند.
حسین زادگان در ادامه چنین بیان داشت: میراث کهن این سرزمین هنر پرور، فصل زرینی بر پیشانی تاریخی دیار نامداران و هنرمندان جاوید مازندرانی است که امروز با همت و تعهد جوانان خوبمان، به خوبی حفظ گشته و با ذوق و رادمری مضاعف در اقصی نقاط جهان به انتشار درآمده است.
وی در فراز پایانی پیام خود چنین آورده: خرسندیم که از خلاقیت‌ها، آفرینش‌های هنری و دستاوردهای درخشان فرزندان خوب مازندران سپاسگزاری نموده و از خداوند منان برای این افتخارآفرینان، کسب توفیقات روزافزون آرزو کنیم و بگوییم که همواره تحت حمایت‌های الهی باشید و در راه توسعه و اعتلای استان، سرافراز. یقینا در حمایت‌های همه جانبه از جوانان هنرمندمان، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. احمد حسین زادگان، استاندار مازندران.
شایان ذکر است در جشنواره موسیقی جوان کشور، از میان ۲۰۰ هنرمند برگزیده از سراسر کشور، ۵۶ هنرمند جوان از استان مازندران حائز رتبه‌های برتر شدند که این افتخار آفرینی بزرگ را به این عزیزان تبریک می‌گوییم.
۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶
روابط عمومی |
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.