تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

پیام تسلیت «کامکار» پیرامون کوچ ابدی «علی مرادخانی»

  • کد خبر : 15673
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
پیام تسلیت «کامکار» پیرامون کوچ ابدی «علی مرادخانی»
در پی درگذشت «علی مرادخانی» (مدیرعامل موزه موسیقی و معاون اسبقِ امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، «هوشنگ کامکار» (آهنگ‌ساز برجسته کشورمان) در پیامی این فقدان را به جامعه‌ی هنری تسلیت گفت. کامکار او را از معدود مسئولانی دانست که همواره توجه ویژه‌ای به موسیقی داشت.

به گزارش خبرگزاری شنو ، در پی درگذشت «علی مرادخانی» (مدیرعامل موزه موسیقی و معاون اسبقِ امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، «هوشنگ کامکار» (آهنگ‌ساز برجسته کشورمان) در پیامی این فقدان را به جامعه‌ی هنری تسلیت گفت. کامکار او را از معدود مسئولانی دانست که همواره توجه ویژه‌ای به موسیقی داشت.

این آهنگ‌ساز برجسته در پیام خود نوشته است: «چند روز پیش از طریق تماس تلفنی با پسرش محمد، باخبر شدم که در بیمارستان بستری است . و ایشان تحت مراقبت های ویژه است. او اظهار امیدواری کرد و گفت که انشاالله حال پدر رو به بهبودی خواهد رفت. و من از شنیدن صدای محمد عمیقا دلگرم و خوشحال شدم. امروز صبح که ناگهان خبر فوت دوست خوبم علی مرادخانی را شنیدم، باورم نمی شد تا اینکه از قطعیت این خبر تلخ و این ضایعه بزرگ مطمئن شدم.»

سرپرست گروه کامکارها در ادامه‌ی پیام خود آورده است: «مرحوم علی مرادخانی را از اوایل انقلاب می شناختم. او از چهره‌های نادر و از معدود مسئولینی بود که به هنر و به ویژه موسیقی توجه خاصی داشت. همچنین اقدامات اثرگذاری انجام داد. کمک‌های هنری و محبت بی دریغ او در مورد اکثر هنرمندان همیشه در خاطراتم باقی خواهد ماند. هرگز از یاد نخواهم برد که تا آخرین روزهای عمر ارزشمندش، دست از خدمت به هنر و فرهنگ این مرز و بوم نکشید. کوچ ابدی علی مرادخانی را از طرف خودم و تمام اعضای گروه کامکار به خانواده محترم او و جامعه هنرمندان ایران از عمق جان و دل تسلیت می گویم.
روانش غرق نور‌ و راهش پر رهرو باد.»

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.