تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
12
خشایار اعتمادی در گفتگو با «شنو» از درگذشت مادر بزرگوارش خبر داد؛

چند روزی است که در فراغ مادر می سوزم!

  • کد خبر : 5517
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰:۰۱
چند روزی است که در فراغ مادر می سوزم!
با خشایار اعتمادی به عنوان یکی از خواننده های این اثر برای انجام مصاحبه تماس گرفته ایم که متوجه شدیم این خواننده قدیمی چند روزی است عزادار درگذشت مادر بزرگوار خود است.

به گزارش «خبرگزاری شنو»، ۴۰ خواننده در ایران برای قطعه‌ای که در خدمت صلح و وحدت ملی است، خواندند؛ قطعه “منو بشناس” با حضور خواننده‌های سرشناسی مانند رضا صادقی، حجت اشرف‌زاده، پرواز همای، فرزاد فرزین، روزبه نعمت‌اللهی و خشایار اعتمادی و همین‌طور خواننده‌‌های پاپ جوان مانند حامد همایون، حمید هیراد، سینا شعبانخانی و… شکل گرفته و اجرا شده و احمد امیرخلیلی، شاعر، فرزاد فرزین، آهنگ‌ساز و بهروز صفاریان، تنظیم‌کننده این اثر است. این قطعه، در موسسه “ماوا”، وابسته به سازمان هنری رسانه‌ای اوج، تولید شده است و هم‌اکنون، آخرین مراحل ساخت موزیک‌ویدئو را پشت سر می‌گذارد.

به همین بهانه با خشایار اعتمادی به عنوان یکی از خواننده های این اثر برای انجام مصاحبه تماس گرفته ایم که متوجه شدیم این خواننده قدیمی چند روزی است عزادار درگذشت مادر بزرگوار خود است. و رمقی برای انجام مصاحبه نداشت و در گفتگوی کوتاهش که منقلب شده بود از سختی های بزرگ مواجه با درگذشت مادر خود برایمان گفت.

تحریریه خبرگزاری شنو این ضایعه را به خشایار اعتمادی عزیز تسلیت عرض میکند و بزودی با بهبود شرایط مصاحبه مفصلی با این خواننده باسابقه انجام خواهد داد.

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در. تهران ) خوانندهٔ نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب در ایران است. او در ۱۱ فروردین سال ۱۳۵۰ در تهران متولد شد.در ۴ سالگی کار با ملودیکا و در ۵ سالگی کار با آکاردئون را آموخته‌است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده‌است. خشایار اعتمادی، فعالیت در عرصه موسیقی را از پانزده سالگی شروع کرد. از سال ۷۴ با از پنهان حافظ وارد دنیای موسیقی شد و با خواندن ترانه «بارون» با شعری از احمد شاملو به شهرت رسید. اعتمادی تاکنون اجراهای زیادی داشته و در سه جشنواره شرکت کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به جشنواره پاپ و دو جشنواره بین‌المللی در ایران و جشنواره بین‌المللی موسیقی مسلمانان سارایوو W.O.M.F اشاره کرد. او دانش‌آموخته رشته اقتصاد بازرگانی است.‌

از جمله ترانه سرایانی که با خشایار اعتمادی کار کرده‌اند می‌توان به این اشخاص اشاره کرد: دکتر افشین یداللهی، روزبه بمانی، مریم دلشاد، اکبر آزاد، افشین سیاه پوش، افشین مقدم، بابک صحرایی، فاطمه جعفری، مریم حیدر زاده و پویا کسری .

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=5517

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.