تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
7

کلاه برداری با نام فریدون آسرایی

  • کد خبر : 15408
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کلاه برداری با نام فریدون آسرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو فریدون آسرایی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد کانالی که بانام وی در تلگرام ایجادشده و به بهانه‌ی حضور در خیریه از هواداران او تقاضای واریز وجه می‌کند تقلبی است. آسرایی نوشت: متأسفانه مدتی هست که در تلگرام اکانت تقلبی به نام من ایجادشده و  از این طریق و با […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو فریدون آسرایی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد کانالی که بانام وی در تلگرام ایجادشده و به بهانه‌ی حضور در خیریه از هواداران او تقاضای واریز وجه می‌کند تقلبی است.

آسرایی نوشت:
متأسفانه مدتی هست که در تلگرام اکانت تقلبی به نام من ایجادشده و  از این طریق و با وعده‌ی حضور من در آن گروه و جمع به بعضی هواداران پیام می‌دهند و از شما برای عضویت و  کمک تقاضای واریز پول می‌کنند.
علی‌رغم تذکرهای داده‌شده به شخص یا اشخاص و با توجه به بی‌اعتنایی به این تذکر و پیگیری‌ها، همین‌جا اعلام می‌کنم:
هیچکدام از این اکانت های جعلی مورد تائید من نبوده و نیست و درصورتی‌که قصد انجام کار خیر و معرفی انجمنی داشته باشم طبق معمول همیشه فقط از طریق پیج رسمی اینستاگرام خودم به آدرس اعلام می‌کنم.
لطفاً به این موضوع دقت کنید و در صورت دریافت چنین پیام‌هایی که به‌قصد کلاه‌برداری و با سوءاستفاده از نام من برای شما ارسال     می شود از طریق دایرکت اطلاع بدید..

 

با گسترش فضای مجازی و فراگیری آن بین اقشار مختلف مردم می بایست سازوکاری برای جلوگیری از سو استفاده از نام اشخاص مطرح قرار داده شود و مخاطبان این فضا نیز تا اطمینان کامل از صحت صفحه‌ی مورد نظر خود اقدام به انتقال وجه ننمایند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.