تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
11

کنسرت مشترک علی زند وکیلی با کورای آوجی

  • کد خبر : 17136
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
کنسرت مشترک علی زند وکیلی با کورای آوجی
کنسرت مشترک علی زندوکیلی با خواننده سرشناس ترکیه ۲۶ تیرماه ساعت ۲۱ در سالن «حربیه» استانبول برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شنو،در شب گذشته علی زندوکیلی همراه با کورای آوجی خواننده سرشناس ترک به روی استیج رفتند.

علی زند وکیلی خواننده محبوب کشورمان درسبک تلفیقی به همراه خواننده مشهور ترکیه کورای آوجی به اجرای مشترک  پرداختند. این اجرا با استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفت. سالن «حربیه» در محله شیشلی استانبول که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین سالن‌های کنسرت در ترکیه با ظرفیتی بیش از ۴ هزار نفر است است، در تاریخ ۲۶ تیر ساعت ۲۱ میزبان این کنسرت بود.  در این اجرا «آیتاچ دوغان» (قانون‌نواز مشهور تُرک) نیز هنرنمایی کرد.لازم به ذکر است که در این کنسرت تنها سینا علم از اعضای علی زندوکیلی او را همراهی کردند.

«کورای آوجی» که متولد شهر آنکارا است، در سال ۲۰۱۰ با حضور در برنامه‌ی تلویزیونی پرطرفدار ترکیه Yetenek Sizsiniz Türkiye به شهرت رسید. استقبال از او باعث شد نخستین آلبوم خود Aşk İle را در سال ۲۰۱۵ منتشر کند.

آوجی با دو آلبوم Sonra Dersin Ki (سال ۲۰۱۶) و Senin İçin Değer (سال ۲۰۱۷) بیشتر مورد توجه قرارگرفت و توانست نظر طرفداران بسیاری را در ترکیه به سمت آثارش جلب کند.

او که شدیدا علاقمند تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه است، واکنش‌های جالبی در اینستاگرامش درباره اجرای مشترک با علی زندوکیلی داشته و از چند روز گذشته در صفحات شخصی خود بارها فیلم‌های تمرین با خواننده ایرانی را منتشر کرده است.

او پیش‌تر در اواسط یکی از کنسرت‌هایش اعلام کرد که به حضرت علی (ع) اعتقاد شدیدی دارد . او همیشه گردنبند شمشیر او را در کنسرت‌هایش به گردن می‌آویزد.

حضور «آیتاچ دوغان» نوازنده مشهور سازِ قانون که پیش‌تر با گروه «تکسیم تریو» در برج میلاد تهران روی صحنه رفت، از دیگر جذابیت‌های این برنامه بود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.