تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
12

گروه موسیقی «سایه سار» ۲۰ مرداد به صحنه می‌رود

  • کد خبر : 1797
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
گروه موسیقی «سایه سار» ۲۰ مرداد به صحنه می‌رود
«سایه سار» بر مبنای موسیقی دستگاهی ایران آهنگسازی و تنظیم شده و در دو قسمت بیات اصفهان و دستگاه نوا روی اشعاری از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «شنو»،  گروه موسیقی «سایه سار» به سرپرستی و آهنگسازی حسین سلیمانی، تنظیمِ علیرضا عسکران و خوانندگی امیر رفعتی روز جمعه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۲۱ در تالار رودکی به صحنه می‌رود.

در این اجرا نوازندگانی چون حسین سلیمانی، علی بشردوست، آنارام زهرائی، علیرضا عسکران، کاوه وزیری، میلاد بختیاری و علیرضا عمرانی با سازهای کمانچه، سنتور، تار، پیانو، گیتاربیس، تنبک و درامز به هنرنمایی خواهند پرداخت و امیر رفعتی به عنوان خواننده در این اجرا حضور خواهد داشت.

گروه موسیقی «سایه سار» تاکنون کنسرت‌هایی در فرهنگسراهای ارسباران، نیاوران، برج آزادی، تالار رودکی، حوزه هنری و تالار وحدت داشته و از این گروه تاکنون سه آلبوم به آهنگسازی حسین سلیمانی به نام‌های «نگاه آشنا» با صدای بهنام نوری، «روزهای خوب» با صدای امیر رفعتی و ثمین قربانی و «چل چله» با صدای مصطفی حسینی و نوشین طافی منتشر شده است.

گروه موسیقی «سایه سار» در سال ۱۳۸۷ تشکیل شده و به عنوان گروه برگزیده سی‌امین جشنواره فجر موسیقی فجر دست یافت.

اجرای کنسرت در حوزه هنری از فعالیت‌های داخلی و اجرای کنسرت در کشورهای مالزی، ترکیه و قبرس از فعالیت‌های برون مرزی این گروه است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.