تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
16

گروه موسیقی «سایه سار» ۲۰ مرداد به صحنه می‌رود

  • کد خبر : 1572
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
گروه موسیقی «سایه سار» ۲۰ مرداد به صحنه می‌رود
گروه موسيقي «سايه ‌سار» به سرپرستي و آهنگسازي حسين سليماني، تنظيمِ عليرضا عسكران و خوانندگي امير رفعتي روز جمعه 20 مرداد ماه از ساعت 21 در تالار رودكي به صحنه مي‌رود.

به گزارش خبرگزاری شنو، این برنامه تلفیقی، بر مبنای موسیقی دستگاهی ایران آهنگسازی و تنظیم شده و در دو قسمت بیات اصفهان و دستگاه نوا روی اشعاری از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی، اجرا می‌شود.

در این اجرا نوازندگانی چون حسین سلیمانی، علی بشردوست، آنارام زهرائی، علیرضا عسکران، کاوه وزیری، میلاد بختیاری و علیرضا عمرانی با سازهای کمانچه، سنتور، تار، پیانو، گیتاربیس، تنبک و درامز به هنرنمایی خواهند پرداخت و امیر رفعتی به عنوان خواننده در این اجرا حضور خواهد داشت.

گروه موسیقی «سایه سار» تاکنون کنسرت‌هایی در فرهنگسراهای ارسباران، نیاوران، برج آزادی، تالار رودکی، حوزه هنری و تالار وحدت داشته و از این گروه تاکنون سه آلبوم به آهنگسازی حسین سلیمانی به نام‌های «نگاه آشنا» با صدای بهنام نوری، «روزهای خوب» با صدای امیر رفعتی و ثمین قربانی و «چل چله» با صدای مصطفی حسینی و نوشین طافی منتشر شده است. گروه موسیقی «سایه سار» در سال ۱۳۸۷ تشکیل شده و به عنوان گروه برگزیده سی‌امین جشنواره فجر موسیقی فجر دست یافت.

اجرای کنسرت در حوزه هنری از فعالیت‌های داخلی و اجرای کنسرت در کشورهای مالزی، ترکیه و قبرس از فعالیت‌های برون مرزی این گروه است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=1572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.