تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

گزارشی از کنسرت‌های پایتخت در ژانر پاپ

  • کد خبر : 25292
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
گزارشی از کنسرت‌های پایتخت در ژانر پاپ
کنسرت‌ها بعد از وقفه‌ای که ایجاد شده بود همچنان تنها در ژانر پاپ برپا می‌شوند. برگزاری کنسرت‌های حضوری در سایر ژانرها به‌خصوص موسیقی ایرانی از مدت‌ها قبل ـ حتی پیش از شیوع ویروس کرونا ـ با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود و تنها تعدادی چهره در این ژانر به سبب بهره بردن از اسپانسر یا شهرت بیشتر، امکان برگزاری کنسرت را داشتند.

به گزارش خبرگزاری شنو، کنسرت‌ها بعد از وقفه‌ای که ایجاد شده بود همچنان تنها در ژانر پاپ برپا می‌شوند. برگزاری کنسرت‌های حضوری در سایر ژانرها به‌خصوص موسیقی ایرانی از مدت‌ها قبل ـ حتی پیش از شیوع ویروس کرونا ـ با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود و تنها تعدادی چهره در این ژانر به سبب بهره بردن از اسپانسر یا شهرت بیشتر، امکان برگزاری کنسرت را داشتند.

 وقفه‌های مداوم در برگزاری کنسرت‌ها و تعطیلی‌های پی در پی صحنه موسیقی موجب شد که هر ژانری بجز پاپ با مشکلات اقتصادی بسیار روبه‌رو شود و البته که در ژانر پاپ هم سایر هنرمندان بجز خوانندگان با مشکلات اقتصادی روبه‌رو شدند.

در آخرین وقفه‌ای که در برگزاری اجراهای صحنه‌ای روی داد، عده‌ای این مسئله را هشدار دادند که اگر شرایط به همین صورت پیش برود، هنرمندان مجبور به فروش سازهایشان خواهند شد؛ البته که عده‌ای از هنرمندان از مدت‌ها قبل مجبور به فروش سازهایشان شده بودند یا برای کسب درآمد به کارهایی کاملا بی‌ربط به هنرشان روی آوردند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به کنسرت‌های پیش‌رو که در سالن‌های تهران برپا می‌شود.

سالن میلاد نمایشگاه

‎گروه ماکان یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، سهراب پاکزاد دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، رحیم شهریاری سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵، گرشا رضایی چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، مسعود صادقلو پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، گروه ایوان جمعه ۱۵ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، محسن ابراهیم‌زاده شنبه ۱۶ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، علی یاسینی یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، مجید رضوی دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، بابک جهانبخش جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰

هتل اسپیناس پالاس

معین زندی شنبه ۹ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵، سیروان خسروی سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، گروه ایهام پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، بهنام بانی جمعه ۱۵ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، امید حاجیلی یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، ناصر زینلی دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در دو سانس ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰، مجید خراطها یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰

وزارت کشور

کنسرت مشترک حمید هیراد و راغب چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت و فرج علیپور پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۲۱

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.