تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
13

تولید بیش از ۲۰ اثر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 15549
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
تولید بیش از ۲۰ اثر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از فرایند تولید بیش از ۲۰ اثر در حوزه مطالعات و ادبیات پایداری، ادبیات، موسیقی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و پژوهش در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شنو حجت‌الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است. ایشان پیرامون آثار تهیه‌شده در حوزه هنری اظهار داشت:

حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در نیمه اول ۱۴۰۰ بیش از ۱۵ اثر در قالب کتاب، فیلم، آلبوم موسیقی و پژوهش را برای انتشار آماده کرده است.

وی تصریح کرد: یک مجموعه نمایشنامه از پنج هنرمند نمایشنامه‌نویس استان نیز پس از دریافت مجوز انتشار مراحل چاپ را سپری می‌کند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حوزه هنرهای تجسمی نیز دو کتاب با موضوع کتاب عکس مستند اجتماعی و کتاب تصویرسازی تصویر گران استان نیز در حال طی مراحل پیش از چاپ می‌باشند.

وی افزود: رمان «برشکن» نوشته حمید علیدوستی در اوایل سال ۱۴۰۰ منتشرشده و به‌زودی رونمایی آن از سوی حوزه هنری برگزار خواهد شد و رمانی دیگر نیز  با موضوع آیینی و محلی برای اخذ مجوز انتشار به مراجع مربوط ارسال‌شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از انتشار دو عنوان مجموعه شعر در حوزه هنری استان خبر داد و گفت: مجموعه شعر «چقن بسته» از منصور دهقان قهفرخی با لهجه‌ی فرخ شهری و مجموعه شعر «چون صفر تهی چون الف تنها» از رضا طهماسبی نیز در حال چاپ می‌باشند و به‌زودی ارائه و رونمایی خواهند شد.

شیروانی بیان کرد: تولید سرود با موضوع ملی و میهنی توسط گروه سرود آوای باران به سرپرستی مرتضی کیانی و تولید آلبوم موسیقی محلی بختیاری با عنوان «سوز و سیر» از دیگر آثار تولیدی است که از سوی واحد موسیقی حوزه هنری استان به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی اضافه کرد: واحد نمایش حوزه هنری نیز نمایش خیابانی با موضوع شهدای مدافع حرم و نمایش صحنه‌ای با موضوع خانواده آماده اجرا دارد که امید است پس از رفع محدودیت‌های بیماری کرونا به زودی در شهرکرد اجرا شوند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.