تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

۲۳۹ تک‌آهنگ و ۱۷ آلبوم مجوز گرفتند

  • کد خبر : 25031
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
۲۳۹ تک‌آهنگ و ۱۷ آلبوم مجوز گرفتند
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن‌ ۱۴۰۱، مجوز ۲۳۹ تک‌آهنگ را صادر کرده است که از این تعداد، ۲۰۰ اثر در حوزه موسیقی پاپ هستند.

به گزارش خبرگزاری شنو، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن‌ ۱۴۰۱، مجوز ۲۳۹ تک‌آهنگ را صادر کرده است که از این تعداد، ۲۰۰ اثر در حوزه موسیقی پاپ هستند.

از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر در بهمن‌ ۱۴۰۱، مجوز ۲۳۹ تک‌آهنگ، ۱۷ آلبوم موسیقی، هفت نماهنگ و هشت تأسیس و تمدید استودیوی صدابرداری و مراکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری را صادر کرده است.

در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۲۰۰ اثر در گونه موسیقی پاپ، ۱۱ اثر در گونه موسیقی سنتی، ۱۵ اثر در گونه موسیقی تلفیقی، ۶ اثر در ژانر موسیقی نواحی، سه اثر در گونه موسیقی کلاسیک، سه اثر در گونه موسیقی الکترونیک و یک سرود تولید شده‌اند.

در بخش آلبوم‌ها نیز، مجوز ۶ آلبوم موسیقی سنتی، چهار آلبوم موسیقی پاپ، چهار آلبوم موسیقی تلفیقی، ۲ آلبوم موسیقی نواحی و یک آلبوم موسیقی کلاسیک در بهمن ماه صادر شده است.

در بخش نماهنگ‌ها یک نماهنگ در گونه موسیقی سنتی و ۶ نماهنگ در گونه موسیقی پاپ مجوز گرفته‌اند. برای این آثار مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر است.

همچنین در این ماه، هشت مجوز اجرای صحنه‌ای نیز صادر شد و دفعات اجرای صحنه‌ای در بهمن‌ماه نیز به ۱۹ اجرا رسید.

با توجه به تفویض اختیار در بخش اجرای صحنه‌ای به اداره کل ارشاد استان‌ها، این آمار فقط مربوط به مجوزهایی است که توسط دفتر موسیقی صادر شده است.

انتهای پیام/

4.8/5 - (12 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.