تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
13

آلبوم جدید «ادل» رکورد زد

  • کد خبر : 21349
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
آلبوم جدید «ادل» رکورد زد
آلبوم جدید ادل بالاخره بعد از شیس سال انتظار منتشر شد، این آلبوم مدتی کوتاه بعد از انتشارش رکورد تنها آلبوم از یک خواننده زن با بیشترین تعداد نامبروان در تمامی کشورهای دنیا در طول تاریخ موسیقی را شکست!

به گزارش خبرگزاری شنو، آلبوم جدید ادل بالاخره بعد از شش سال انتظار منتشر شد، این آلبوم مدتی کوتاه بعد از انتشارش رکورد تنها آلبوم از یک خواننده زن با بیشترین تعداد نامبروان در تمامی کشورهای دنیا در طول تاریخ موسیقی را شکست!

آخرین اثر او آلبوم ۲۵ بود که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد. همزمان با انتشار این آهنگ، خبر آلبوم جدید او به نام ۳۰ نیز پخش شد. خبر انتشار Easy On Me در توییتر و اینستاگرام ادل با یک ویدئو کوتاه همراه با تم پیانو آهنگ منتشر شد.

کار تولیدآلبوم جدید ۳۰ از سال ۲۰۱۸ شروع شده بود. ادل چندی پیش بصورت غافلگیرانه ای آهنگ Easy On Me منتشر کرد که حسابی سرو صدا به پا خواست. کمپین تبلیغاتی این آلبوم توسط کمپانی CBS با برگذاری یک کنسرت به نام Adele One Night Only همراه با یک مصاحبه توسط مجری مطرح اپرا انجام گرفت.

 

ادل/ خبرگزاری شنو

بیوگرافی ادل

ادل لوری بلو ادکینز( زادهٔ ۵ مهٔ ۱۹۸۸) خواننده و ترانه‌نویس انگلستانی است. او با فروش بیش ۱۲۰ میلیون از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی جهان است.

برخی از افتخارات ادل عبارتند از ۱۵ جایزهٔ گرمی و نه جایزهٔ بریت. مجلهٔ بیلبورد در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از او به‌عنوان هنرمند سال یاد کرده‌است. آکادمی ترانه‌نویسان، آهنگسازان و مؤلفان بریتانیا در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از ادل به‌عنوان ترانه‌نویس سال یاد کرده‌است. او در سال ۲۰۱۲ در رتبهٔ پنجم ۱۰۰ هنرمند زن بزرگ از وی‌اچ‌وان قرار گرفت. مجلهٔ تایم در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ از او به‌عنوان یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار جهان یاد کرده‌است. سومین تور او به‌نام ادل زنده ۲۰۱۶ چندین رکورد برای حضور تماشاگران در جهان شکسته‌است. آلبوم ۲۱ در سال ۲۰۲۰ از سوی رولینگ استون در فهرست ۵۰۰ آلبوم برتر تمام دوران قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.