تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
10

فراخوان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر : 20471
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
فراخوان بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر
فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شنو،با اعلام دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ، فراخوان بخش رقابتی به صورت باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی (دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، معاصر و ارکسترال ایران، کودک) و ناشر برگزیده منتشر شد. فراخوان بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین نامه جشنواره با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه های دینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق و همچنین شناسایی، تبیین چهارچوب ها و استانداردهای کیفی گونه های مختلف موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

صاحبان آثار از پانزدهم آبان ماه می‌توانند، تمامی آلبوم‌های صوتی که دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای رسمی بوده و دربازه زمانی ۱ مهرماه ۱۳۹۸ تا  ۱مهرماه ۱۴۰۰ به صورت فیزیکی و یا دیجیتال منتشر شده، تا پایان وقت چهارشنبه ۱ دیماه  ۱۴۰۰ براساس اعلام فراخوان و با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی fajrmusicfestival.com مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

سی‌وهفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴  تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بخش‌های رقابتی(جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از  جشنواره خواهد بود.

انتهای پیام/

5/5 - (5 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=20471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.