تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
15

اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی

  • کد خبر : 20801
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۱۱
اختتامیه چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی

به گزارش خبرگزاری شنو، چهاردهمین جشنوراه موسیقی نواحی ایران پس از چهار روز برگزاری، شامگاه یکشنبه ٢ آبان ماه، با حضور سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل باغ موزه وزیری شهر کرمان به کار خود خاتمه داد. در این آیین سرپرست معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقرار دبیرخانه دائمی […]

به گزارش خبرگزاری شنو، چهاردهمین جشنوراه موسیقی نواحی ایران پس از چهار روز برگزاری، شامگاه یکشنبه ٢ آبان ماه، با حضور سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل باغ موزه وزیری شهر کرمان به کار خود خاتمه داد. در این آیین سرپرست معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در کرمان موافقت کرد.

پیروز ارجمند نیز در مراسم تجلیلش گفت: خوشحالم در جشنواره چهاردهم به بنده لطف داشتند و‌ می‌توانم به عنوان میراث دار در خدمت مردم عزیزم باشم.

سپس نوبت اجرای عاشق علی از آذربایجان رسید. در بخش دیگری از مراسم، شالویی (معاون امور هنری وزارت ارشاد) در سخنانی گفت: این توفیق را دارم در شهر کرمان باشم که نامش با سردار سلیمانی عزیز ثبت و ضبط شده و گره خورده است. همچنین از برگزارکنندگان این رویداد مبارک تشکر می‌کنم. من‌ با پیشنهاد ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره در کرمان موافقت خود را اعلام می‌کنم؛ کرمان این ظرفیت را دارد که این رویداد را برای همیشه میزبانی کند.

اجرای موسیقی اساتید و پیشکسوتان بخش دیگر مراسم بود و در نهایت از خان‌محمد آدینه‌پور، خداداد زنگشاهی، قدرت‌الله فتحی، عاشیق حسن اسکندری، هوشنگ کردستانی، محمد شکارچی و بهرام مهربخش در قالب هنرمندان فعال موسیقی نواحی ایران قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=20801

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.