تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
8

جشنواره فرهنگی هنری ایران در مالزی

  • کد خبر : 22631
  • ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
جشنواره فرهنگی هنری ایران در مالزی
از کوالالامپور، برای نخستین بار جشنواره بزرگ فرهنگی - هنری با اجرای زنده موسیقی سنتی ایران و ده‌ها غرفه از صنایع دستی گوناگون، فرش‌های دستباف و محصولات غذایی و خشکبار در برج تجاری "پاویلیون" واقع در خیابان "بوکیت بینتانگ"، قطب گردشگری مالزی، همزمان با شب‌های معنوی ماه مبارک رمضان به مدت ۴۷ روز دائر شده است.

به گزارش خبرگزاری شنو، از کوالالامپور، برای نخستین بار جشنواره بزرگ فرهنگی  هنری با اجرای زنده موسیقی سنتی ایران و ده‌ها غرفه از صنایع دستی گوناگون، فرش‌های دستباف و محصولات غذایی و خشکبار در برج تجاری “پاویلیون” واقع در خیابان “بوکیت بینتانگ”، قطب گردشگری مالزی، همزمان با شب‌های معنوی ماه مبارک رمضان به مدت ۴۷ روز دائر شده است.

علی اصغر محمدی، سفیر کشورمان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما. برگزاری این رویداد بزرگ را گامی بلند در معرفی ایرانی توانمند توصیف و خاطرنشان کرد: حضور رسمی نماینده گردشگری دولت مالزی در مراسم افتتاح. پوشش و انعکاس کامل این رویداد بزرگ در رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی این کشور و استقبال گسترده شهروندان مالزیایی، گامی موفق در عرصه دیپلماسی فرهنگی و عمومی در مناسبات دو کشور به شمار می‌رود.
معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های منحصر به فرد کشورمان در این رویداد بزرگ فرهنگی هنری تجاری، موجب رونق بازار بین المللی صنایع دستی شده. بستر مناسبی را برای تحکیم و تقویت حوزه گردشگری ایران فراهم خواهد کرد.
این جشنواره به مدت ۴۷ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ده شب، برای بازدید عموم در مجمتع تجاری “پاویلیون” در کوالالامپور دائر است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.