تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
17

خواننده محلی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت

  • کد خبر : 21262
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
خواننده محلی کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
«سجاد رزمجو» خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انفجار یک منزل مسکونی‌اش با سوختگی و مصدومیت شدید مواجه شده بود، درگذشت.

به گزارش خبرگزاری شنو، «سجاد رزمجو» خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انفجار منزل مسکونی‌اش با سوختگی و مصدومیت شدید مواجه شده بود، درگذشت.

 ساعت ۱۱ و ۱۲ دقیقه روز جمعه ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ یک خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد به نام “سجاد رزمجو” در پی انفجار منزل مسکونی اش در شهرک ولایت یاسوج با سوختگی و مصدومیت شدید مواجه شده که به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل شده و سپس به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز اعزام شد

این خواننده محلی که از دهه ۷۰ تاکنون فعالیت داشت، در استان‌های زاگرس نشین بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد از محبوبیت برخوردار بود و پس از این حادثه بعد از چند روز بستری در بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز با وجود تلاش های کادر درمان درگذشت.

او یکی از خوانندگان صاحب سبک لری و شروه خوان و آوازه خوان محلی بود که بین مردم بختیاری و لری محبوبیت زیادی داشت و در عروسی ها و مراسم های عزا برنامه اجرا می کرد. آهنگ های او به عنوان پیشواز در ایرانسل و همراه اول موجود است.

خبرگزاری شنو برای این هنرمند فقید آرزوی روانی آرام و برای خانواده محترم ایشان آرزوی صبر دارد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.