تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
11

اعتراض « محمد معتمدی» به وضعیت موسیقی کشور

  • کد خبر : 21587
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
اعتراض « محمد معتمدی» به وضعیت موسیقی کشور
«محمد معتمدی» با اشاره به کلیپی که چندی پیش ساسی مانکن با حضور یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی منتشر کرده بود، از مدیران فرهنگی کشور برای نداشتن راهبرد، برنامه، سیاست‌گذاری و ... در پهنه موسیقی کشور، انتفاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، «محمد معتمدی» خواننده کشورمان با اشاره به کلیپی که چندی پیش ساسی مانکن با حضور یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی منتشر کرده بود، از مدیران فرهنگی کشور برای نداشتن راهبرد، برنامه، سیاست‌گذاری و … در پهنه موسیقی کشور، انتفاد کرد.

محمد معتمدی، خواننده سرشناس کشورمان، در نوشتاری که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، به بی‌برنامگی و نابسامانی مدیریت موسیقی کشور، اعتراض کرد.

او نوشته است:

«چندی پیش که یک کلیپ موسیقی، با حضور یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی منتشر شده بود، برخی از عزیزان چنان از نداشتن استراتژی و سیاست‌گذاری صحیح دولت در حوزه فرهنگ و موسیقی حرف زدند و از کم کاری‌ها گله‌مند بودند که گمان می‌کردیم اگر خود این عزیزان بیایند راس امور، از همان ساعت اول، چه تحولاتی در زمینه موسیقی و فرهنگ رخ خواهد داد.
چهار ماه گذشت…
کو؟
موسیقی هنوز حتی مدیر هم ندارد.
یادمان نرود اگر درختی قرار است بار بدهد همان اول بهار باید شکوفه بدهد.»

 

ساسی /خبرگزاری شنو

بیو گرافی «محمد معتمدی»

سید محمد معتمدی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۵۷ در کاشان)، خوانندهٔ اهل ایران است.حمد معتمدی فراگیری آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ شروع به فراگیری شیوه آواز طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش کرد.

او همچنین به‌سبب علاقه‌ای که به مکتب آواز اصفهان داشت، همزمان به تمرین و الگوبرداری از آواز اساتیدی چون تاج اصفهانی و ادیب خوانساری پرداخت و در این مسیر از راهنمایی کسانی چون: حسین عمومی و علی‌اصغر شاه‌زیدی استفاده کرد. او تاکنون با گروه‌های متعددی فعالیت داشته که از جمله آنها می‌توان به گروه خورشید (مجید درخشانی)، همنوازان شیدا (محمدرضا لطفی)، ارکستر ملی ایران (فرهاد فخرالدینی)، هم آوایان (حسین علیزاده) و گروه ادیب (که خودش پایه‌گذار آن است) اشاره کرد. محمد معتمدی دانش‌آموختهٔ دانشگاه صدا و سیما است.

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.