تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
2

تعظیم «محمد اصفهانی» به مادران

  • کد خبر : 24169
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
تعظیم «محمد اصفهانی» به مادران
اثری جدید برای مادران با صدای محمد اصفهانی و شعری از عبدالجبار کاکایی

به گزارش خبرگزاری شنو، اثری جدید برای مادران با صدای محمد اصفهانی و شعری از عبدالجبار کاکایی

پیمان معصوم‌زاده مدیر واحد موسیقی موسسه منتظران منجی در گفت‌وگو خود خبر از تولید جدیدترین موسیقی با صدای محمد اصفهانی در این مؤسسه داد. گفت: این اثر که «پناه باران» نام دارد، شعری از عبدالجبار کاکایی با موضوع تولد حضرت زهرا و روز مادر دارد. که در آن عرض ارادتی به ساحت حضرت زهرا (س) و تمام مادرانی شده‌ است. که جانشان را برای بچه‌ها می‌گذارند و در این مسیر همه از نام حضرت زهرا مدد می‌گیرند.

وی افزود: الان این قطعه موسیقی در مرحله پریمکس است. هنوز میکس و مستر کار انجام نشده اما آهنگسازی شده و خوانش توسط آقای اصفهانی انجام شده است. تصاویر ویدیویی هم ضبط شده و در مرحله تدوین است.

مدیر واحد موسیقی مؤسسه منتظران منجی درباره هدف تولید این کار هم اظهار داشت: این کار تقدیم به مادران است و آقای اصفهانی در کارنامه‌شان قطعه‌ای برای مادر نداشته و این اولین کارش در این موضوع است. به قول خودش کاملاً جای این کار در میان آثارش خالی بود. هدف تولید هم از این جهت بود که عرض ارادتی به ساحت همه مادران و به خصوص حضرت زهرا (س) شود.

معصوم‌زاده درباره آهنگسازی موسیقی «پناه باران» گفت: بحث موسیقی و آهنگسازی این کار با امیر فتحی است و بر اساس ملودی مهران اکرمی این کار انجام شده و آقای فتحی بحث تکمیل آهنگسازی را انجام داده است. میکس و مستر موسیقی هم کار محمد فلاحی است. پوستر این موسیقی هم طراحی شده که بعد از نظر نهایی آقای اصفهانی منتشر خواهد شد.

وی درباره زمان انتشار این اثر گفت: این اثر روز سه‌شنبه ۲۰ آذر ساعت ۲۰ منتشر می‌شود و هم نماهنگ و هم موسیقی پخش سراسری خواهد داشت.

انتهای پیام/

5/5 - (6 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.