تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
8

نامگذاری معابر عمومی به نام هنرمندان

  • کد خبر : 20896
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۳
نامگذاری معابر عمومی به نام هنرمندان
یکی از اقدامات خوب شورای پنجم تهران که با همت و تلاش ایشان ومشاورت ها و پیگیری ها و حمایت های خانه ها و نهادهای هنری به بار نشست نامگذاری معابر عمومی به نام هنرمندان برجسته و بزرگان اهل فرهنگ بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، یکی از اقدامات خوب شورای پنجم تهران که با همت و تلاش ایشان ومشاورت ها و پیگیری ها و حمایت های خانه ها و نهادهای هنری به بار نشست نامگذاری معابر عمومی به نام هنرمندان برجسته و بزرگان اهل فرهنگ بود.

البته که در این مسیر ممانعت ها و مخالفت هایی هم وجود داشت ولی عزم جزم دکتر حق شناس و پیگیری های مستمر خانه موسیقی موجب شد تا اکثریت پیشنهادها و اهداف مزبور که طی جلسات متعدد و مشاورت های مداوم مشخص و معین شده بود به بار بنشیند و موجبات خرسندی و خشنودی اهل هنر حداقل در این زمینه فراهم گردد.

اما اخیرا و در کمال تعجب در شبکه های اجتماعی دیده و شنیده شد که فردی که صبغه تاریخ نگاری حوزه موسیقی دارد با استناد به نامه ای خود را طرف مشورت شورای شهر در زمینه نامگذاری معرفی کرده و با ادعای پژوهشی خواندن اقدام خود وخویش کلیت این اقدام فرهنگی را که پروسه ای مطول داشته و طی فرآیندی چند ساله به بار نشسته است، کلا مصادره فرموده اند. باید بررسی های لازم انجام شود و نهادهای مربوطه پاسخگو باشند تا حقیقت امر روشن شود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=20896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.