تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
12

«پرواز همای» در بیمارستان بستری شد

  • کد خبر : 21228
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
«پرواز همای» در بیمارستان بستری شد
«پرواز همای» به دلیلِ ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد؛ هم‌اکنون سی درصد از ریه‌ی این هنرمند درگیرِ این بیماری شده است؛ اما روبه‌بهبود است. او خود در این باره در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشته است: «با تاکید بر اینکه به خبرهای کذب توجه نکنید، اعلام کرده است که شرایط جسمی اش رو به بهبود است.»

به گزارش خبرگزاری شنو، «پرواز همای» به دلیلِ ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد؛ هم‌اکنون سی درصد از ریه‌ی این هنرمند درگیرِ این بیماری شده است؛ اما روبه‌بهبود است. او خود در این باره در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشته است: «با تاکید بر اینکه به خبرهای کذب توجه نکنید، اعلام کرده است که شرایط جسمی اش رو به بهبود است.»

این خواننده موسیقی سنتی ایرانی در اینستاگرام خود نوشته است: «حال من خوب است مثل حال گل/ حال گل در چنگ چنگیز مغول/ سپاس از ابراز نگرانی همه ی دوستان و هواداران/ حالم رو به بهبود هست و جای نگرانی نیست/ به خبرهای کذب توجه نکنید»

پرواز همای با نام سابق سعید جعفرزاده احمد سرگورابی (زادهٔ ۲۰ بهمن ۱۳۵۸) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است. او همراه با گروه مستان که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، به اجرای کنسرت می‌پردازد. او ترانه‌هایی را به زبان‌های گیلکی و تالشی نیز اجرا کرده و اپراهایی را هم به‌روی صحنه برده‌است.

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.