تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
14

اولین تور اروپای رضا بهرام

  • کد خبر : 18135
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
اولین تور اروپای رضا بهرام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، رضا بهرام قرار است به زودی توری در قاره اروپا اجرا کند. رضا بهرام خواننده پاپ و پاپ تلفیقی محبوب کشورمان قرار است تا در کشورهای مختلف قاره سبز روی استیج برود. تور اروپای بهرام توسط شرکت تار پروداکشن و همراهی شرکت ققنوس که در حال حاضر اسپانسر اوست برگزار […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، رضا بهرام قرار است به زودی توری در قاره اروپا اجرا کند.

رضا بهرام خواننده پاپ و پاپ تلفیقی محبوب کشورمان قرار است تا در کشورهای مختلف قاره سبز روی استیج برود. تور اروپای بهرام توسط شرکت تار پروداکشن و همراهی شرکت ققنوس که در حال حاضر اسپانسر اوست برگزار خواهد شد.
محمد حسین توتونچیان سرپرست موسسه هنری ققنوس تهیه کننده آهنگ های رضا بهرام است و از ابتدای فعالیت این خواننده در کنار او حضور دارد.
رضا بهرام در شهر های دوسلدروف، هامبورگريال، فرانکفورت، آمستردام، لندن و منچستر برگزار میشود. این تور اولین تجربه اجرای در اروپا برای بهرام است که باتوجه به سرعت بالای واکسیناسیون در اروپا تاریخ دقیق این مجموعه اجرا به زودی قطعی خواهد شد.
رضا بهرام از جلمه هنرمندانی است که در یک سال و چند متهی که کرونا میهمان دنیا بود، چند کنسرت را در جزیره کیش و در فضای آزاد اجرا نمود.

رضا بهرام متولد ۱۳۷۰ و فارق التحصیل رشته مدیریت امور مالی است.

اولین ترانه رسمی رضا بهرام ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۷ به اسم از عشق بگو منتشر شد. همچنین اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال ۹۶ بود.

بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار ۱۳ تیرماه در کیش و بعد از آن ۱۶ تیرماه سال ۹۸ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=18135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.