تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
10
محمود شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد

توجه ويژه ای به محتوای جشنواره موسيقی فجر خواهیم داشت

  • کد خبر : 21139
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
توجه ويژه ای به محتوای جشنواره موسيقی فجر خواهیم داشت
آقای محمود شالویی "سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد" در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما درباره آخرین اخبار جشنواره‌های هنری فجر گفت: در این دوره جشنواره تئاتر و موسیقی فجر توجه ویژه‌ای به محتوا خواهیم داشت. جشنواره تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر در این دوره با تغییراتی همراه هستند.

به گزارش خبرگزاری شنو، آقای محمود شالویی “سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد” در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما درباره آخرین اخبار جشنواره‌های هنری فجر گفت: در این دوره جشنواره تئاتر و موسیقی فجر توجه ویژه‌ای به محتوا خواهیم داشت. جشنواره تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر در این دوره با تغییراتی همراه هستند.
وی ادامه داد: جشنواره تئاتر مدت‌ها است کار خود را آغاز کرده و در این دوره متناسب با شرایط کرونایی از ظرفیت سالن‌ها و فضای مجازی بهره خواهد برد. وی افزود: آقای حسن ریاحی هم دبیری جشنواره موسیقی را بر عهده دارد و فراخوان‌های بخش‌های رقابتی و غیر رقابتی نیز منتشر شده است.
آقای شالویی گفت: در این دوره افزون بر وجوه فنی به محتوای آثار توجه ویژه خواهیم داشت.
سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: هنر ذاتا باید منتقل کننده پیامی متعالی باشد و چیزی به مخاطب خود اضافه کند، بنا براین در این دوره آثاری مورد توجه قرار می‌گیرند که ارزش‌های والایی را در قالب هنر ارائه دهند.
به نقل از صدا و سیما، وی افزود: تصمیم داریم در این دوره جشنواره‌های هنری از ظرفیت بزرگان و جوانان به بجوییم و جشنواره‌ها به شکلی مطلوب برگزار شوند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در دهه فجر در ماه بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره اغلب رقابتی بوده و دارای بخش‌های گوناگونی مانند بخش نمایش صحنه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش نمایش‌های رادیویی، و بخش نمایش خیابانی است.برگزار کنندگان این جشنواره مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، و مؤسسه بین‌المللی تئاتر هستند و دبیرخانه جشنواره در تهران قرار دارد.

 

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.