تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
9

«سیریا» بعد از دوسال توقف کنسرت برگزار می‌کند

  • کد خبر : 21649
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
«سیریا» بعد از دوسال توقف کنسرت برگزار می‌کند
آنسامبل سیریا کنسرت جدید خود را بعد از مدت‌ها دوری از صحنه بواسطه شیوع کرونا، ۱۵ آذر در شیراز برگزار می‌کند

یه گزارش خبرگزاری شنو، آنسامبل سیریا کنسرت جدید خود را بعد از مدت‌ها دوری از صحنه به‌واسطه‌ی شیوع کرونا، ۱۵ آذر در شیراز برگزار می‌کند.

تازه ترین کنسرت آنسامبل «سیریا» بعد از دو سال توقف در برگزاری اجراهای زنده روز پانزدهم آذر در شیراز برگزار می‌شود.

در این اجرا آنسامبل سیریا با حضور بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی، معین پاکباز، مهدی منفرد، فرشاد برنجی و مهدی ناصری به خوانندگی محمد لاریان علاوه بر اجرای آلبوم میز دوتایی، قطعات تازه منتشر شده‌ خود را برای اولین بار روی صحنه می‌برد.

آخرین کنسرت سیریا ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ قبل از شروع بیماری کرونا برگزار شد که کنسرت پیش‌رو نخستین اجرای رسمی آنسامبل سیریا پس از انتشار آلبوم میزدوتایی در فروردین ۱۳۹۹ است.

بیوگرافی گروه «آنسامبل سیریا»

آنسامبل سیریا یک گروه بوشهری است که شکل گیری آن به دوران دانش آموزی اعضا بر می گردد. این گروه فعالیت رسمی خود در بازار موسیقی ایران را با انتشار قطعه «هوار» در مرداد ۱۳۹۷ آغاز کرد.
این آلبوم در روز دوم انتشار صدرنشین چارت پرفروش هفته در تنها پلتفرم دیجیتال موسیقی ایران شد و پس از صدرنشینی در چارت پرفروش ماهانه در ماه های پس از انتشار، پرفروش ترین آلبوم سال ۹۹ نام گرفت.

سبک موسیقی 

سبک موسیقیایی آنسامبل سیریا با تکیه بر موسیقی فولکلور بوشهر بوده و استفاده از سازها و گویش ترانه ها خود گواه چنین ادعایی است. اما آنسامبل سیریا هیچ وقت خود را به سبک خاصی از موسیقی محدود نکرد و همیشه سعی می کند تا با تلفیق و استفاده از سبک های مختلف موسیقی دنیا، موسیقی منحصر به فرد خود را ارائه دهد. چیزی که محمد لاریان، خواننده گروه آن را «نا‌محدود ‌بودن سیریا در انتخاب سبک» می خواند. دقیقا همانطور که در آلبوم اول گروه از موسیقی فولکلور بوشهر تا موسیقی راک شنیده می شود.

انتهای پیام/
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.