تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
10

هنرمند بجنوردی برنده باربد بهترین اجرای موسیقی در جشنواره فجر شد

  • کد خبر : 22393
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
هنرمند بجنوردی برنده باربد بهترین اجرای موسیقی در جشنواره فجر شد
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمند بجنوردی با آلبوم بی کلام «نالش» و حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی موسیقی فجر توانست برنده باربد بهترین اجرای موسیقی در بخش نواحی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری شنو، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هنرمند بجنوردی با آلبوم بی کلام «نالش» و حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی موسیقی فجر توانست برنده باربد بهترین اجرای موسیقی در بخش نواحی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

ابوالحسن حیدری گفت: در این مجموعه قطعات فولکلور موسیقی مقامی و دوتار شمال خراسان از مقام های اصیل موسیقی نواخته شده است. که موفق شد در مرحله نهایی و بخش نواحی جشنواره ملی موسیقی فجر خوش بدرخشد.

وی اظهار کرد: نوازندگی این آلبوم بر عهده «مجید کلابی» و با مجوز نشر موسسه موسیقی« آویژه هنر» به تهیه کنندگی آرمان حمیدی که برای اولین بار به صورت تخصصی. بخشی از مقام های شمال خراسان را. با کیفیت مناسب ضبط و میکس و مسترینگ شده در دسترس عموم علاقمندان قرار داده است.

به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حیدری گفت: آلبوم نالش ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در تهران و همزمان با برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی موسیقی فجر اجرا شد.

گفتتی است؛ سی‌وهفتمین جشنوارۀ موسیقی فجر همزمان با گرامیداشت چهلمین و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران. از ۲۴  تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بخش های رقابتی(جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار شد. که مجید کلابی هنرمند بجنوردی توانست جایزه بخش باربد. این جشنواره را ازآن خود کند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=22393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.