تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
5

دروغ نوازنده های ارکستر ملی

  • کد خبر : 24040
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
دروغ نوازنده های ارکستر ملی
با این حساب، ارکستر ملی ایران بایستی نسبت به صحت این ادعا پاسخگو باشد. آیا انتشار فایل صوتی در جهت تحمیق معترضین و سفیدشویی کار خودشون بوده یا این ویدیو صحت ندارد؟

به گزارش خبرگزاری شنو، با این حساب، ارکستر ملی ایران بایستی نسبت به صحت این ادعا پاسخگو باشد. آیا انتشار فایل صوتی در جهت تحمیق معترضین و سفیدشویی کار خودشون بوده یا این ویدیو صحت ندارد؟
در صورت دروغ بودن ادعای فالش خوانی، حرکت این ارکستر حتی نسبت به دیگرانی که کنسرت برگزار می کنند بسیار کثیف تر است. چراکه نه تنها کنسرت رو به درستی برگزار کردند بلکه برای حمایت مردم دست به انتشار دروغ زدند.
توضیحات تکمیلی :
از اعضای ارکستر سمفونیک فایل اصلی کل اجرای ۴۰دقیقه رو ارسال کردند و تعدادی از اعضای ارکستر به عمد در حین اجرا فالش زدند. اما باقی گروه تلاش بر درست اجرا کردن داشتند فایلی که در پست مربوط به فالش بودن منتشر شده با اینکه درست است و متعلق به همین اجرا است ولی چون رکورد از گوشی یکی از همین نوازندگان فالش است و‌پشت سرش یه ساز بادی هم فالش میزند اینطور به نظر می رسد که کل ارکستر فاش میزنه در ویدیوی پست مربوط به اجرای صحیح صدا چون از امبیانس تالار هست صدای کر که همگی دارن کوک میخونن و ترومپت ها که بیشتر به گوش میرسند و درست اجرا می کنند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.