تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
11
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس

نیاز به « غلامرضا صنعتگر» برای رشد موسیقی هرمزگان

  • کد خبر : 21780
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
نیاز به « غلامرضا صنعتگر» برای رشد موسیقی هرمزگان
در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا از غلامرضا صنعتگر هنرمند مطرح استان و کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شنو،در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا از غلامرضا صنعتگر هنرمند مطرح استان و کشور تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فاطمه جراره، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه ضمن عرض تسلیت درگذشت هنرمند استان پویا پاسلار به جامعه هنری استان. جراره اظهار کرد: از آقای صنعتگر به واسطه تولیدات ارزشی و حماسی که داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم. درخواست دارم همچنان با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تعامل و همکاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از جوانان شهر بندرعباس علاقه‌مند به شروع فعالیت‌های هنری و موسیقی هستند. غلامرضا صنعتگر می تواند راهنمای خوبی برای آنها باشد.

حسن سالاری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز در ادامه ضمن عرض تسلبت درگذشت هنرمند مطرح استان پویا پاسلار. عنوان کرد: غلامرضا صنعتگر سرمایه ملی هرمزگان و کشور است و باید از تجربیات این هنرمند بزرگ خطه جنوب در راستای خدمت به مردم در عرصه فرهنگ و هنر استفاده بهینه را برد.

وی اضافه کرد: می توان از ظرفیت بسیار بالای آقای صنعتگر برای ترویج فرهنگ و هنر و باتوجه به اینکه استعدادهای خوب و درخشانی در زمینه هنر و موسیقی در استان و شهر بندرعباس وجود دارد. برای آموزش علاقه مندان از تجربیات این هنرمند مطرح استان و کشور استفاده کرد.

در پایان سایر اعضا نیز ضمن تشکر و قدردانی از تولیدات ارزشی و حماسی غلامرضا صنعتگر خواستار همکاری بیشتر وی با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا شدند.

بیوگرافی « غلامرضا صنعتگر»

غلامرضا صنعتگر متولد دهم آذر ۱۳۵۴ محله شاه حسینی در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات علوم انسانی می باشد. صنعتگر در زدن پیانو ، گیتار و سازه های پوستی تبحر خاصی دارد – او در آهنگسازی و تنظیم و خوانندگی فعالیت میکند…!پدرش ابتدا با موسیقی مخالف بود ولی بعدا مشوق او شد. وی با سرکار خانوم سیدخراسانی ازدواج کرده است و یک پسر نیز دارد. آقای صنعتگر قطعه ضامن آهو در وصف امام رضا خواند که نقش زیادی در شهرت و شناخته شدنش داشت.

در اواخر دهه هفتاد به تهران کوچ کرد و در یکی از شرکت های تهرانی همکاری کرد. اولین آلبومش برای تو بود که با دیدن استعداد و صدای خوب وی در اوایل سال هشتاد به طور جدی خوانندگی را دنبال کرد.در همان سال ها آهنگ های مذهبی خواند و توجه صدا و سیما را به خود جلب کرده و از وی برای اجرا و همکاری در ایام و مناسبت ها دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=21780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.