تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

این روزها «ارزش» یعنی حال مردم را خوب کنیم

  • کد خبر : 23826
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
این روزها «ارزش» یعنی حال مردم را خوب کنیم
«محسن توسلی» خواننده موسیقی پاپ که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را در حوزه‌های مختلف اجتماعی و دفاع مقدس تولید کرده در گفتگو خود ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: اعتقاد دارم این روزها کار ارزشی یعنی تولید کارهایی که بتواند حال مردم را در این شرایط خوب کند.

به گزارش خبرگزاری شنو، «محسن توسلی» خواننده موسیقی پاپ که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را در حوزه‌های مختلف اجتماعی و دفاع مقدس تولید کرده در گفتگو خود ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: اعتقاد دارم این روزها کار ارزشی یعنی تولید کارهایی که بتواند حال مردم را در این شرایط خوب کند.

عنوان «ارزشی» را برای یک اثر هنری به یدک کشید

چرا که بر این باورم ما باید به سمت تولید آثاری برویم که بتواند شرایط مساعدتری را ایجاد کند. به همین جهت تصمیم داریم که طی هفته‌های پیش رو چند کار پرانرژی و انگیزشی را تولید کنیم تا بتواند به سهم خود شرایط روحی مردم عزیز کشورم را بهبود ببخشد.

وی که طی ماه‌های گذشته به‌عنوان مجری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور فعالی داشته در پاسخ به به این پرسش که در شرایط فعلی چه کارهایی می‌تواند عنوان «ارزشی» را برای یک اثر هنری به یدک بکشد، توضیح داد: کار ارزشی آن است که برای مردم باشد و بتواند شرایط مثبت‌تری را ایجاد کند. من فکر می‌کنم مردم عزیز کشورمان اکنون نیاز دارند تا با شنیدن موسیقی‌های مطلوب که روحشان را جلا می‌دهد، شرایطی را پیش روی خود ببینند که به واسطه موسیقی می‌تواند آنها را به آینده امیدوار کند.

این خواننده گفت: تمام آن‌هایی که با ایران عزیز ما دشمن هستند، نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا امید به آینده و انرژی مثبت را از نوجوانان و جوانان ما بگیرند. به همین خاطر دست به انواع و اقسام کارهای رسانه‌ای می‌زنند که کاهش انگیزه و امید میان آن‌ها روند سریع‌تری داشته باشد. در حالی که اکنون شرایط به گونه‌ای است که جوانان ما باید خودشان را باور کنند و به زندگی امیدوار باشند. آن‌ها باید خودشان را برای روزهای بهتر آماده کنند و در این راه تولید موسیقی می‌تواند سهم بسزایی در تحقق چنین رویکردی داشته باشد.

توسلی تاکید کرد: به نظر من اتفاقات خوب، اتفاقی نیست، بلکه ساختنی است. ما باید در این مقطع زمانی از تریبون هنر بهترین استفاده را داشته باشیم و با استفاده از تریبون هنر زمینه ساز اتفاقات خوبی باشیم که می‌تواند روزهای بهتر و خوب‌تر و آرام‌تری را برایمان رقم بزند. ما نباید هیچ وقت مایوس باشیم و به رسانه‌هایی توجه کنیم که می‌خواهند این انگیزه را از ما بگیرند. اتفاقاً از همین روست که نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا به سهم خودم برای بهبود حال روحی جامعه در شرایط فعالی دست به تولید آثاری بزنم که بتواند امید به آینده را به روح این مردم عزیز و نجیب تزریق کند.

محسن توسلی از جمله خوانندگان ترانه‌های اجتماعی و دفاع مقدس است است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با این مضامین داشته است. این خواننده علاوه‌بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=23826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.