تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

تالار وحدت با امید جهان به وجد آمد

  • کد خبر : 24306
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
تالار وحدت با امید جهان به وجد آمد
نخستین کنسرت موسیقی شاد پس از ماه‌ها در تالار وحدت از سوی «امید جهان» خواننده پاپ کشور در حالی برگزار شد که شور حضور مردم و علاقه شان به موسیقی سالن را به هیجان آورده بود.

به گزارش خبرگزاری شنو به نقل از آنا؛ کنسرت موسیقی «امید جهان» نخستین اجرای شادی بود که پس از ماه‌ها در تالار وحدت به صحنه رفت و ازدحام جمعیت در این سالن باعث شد که قطعات شاد و ریتمیک این خواننده که به موسیقی فولکلور جنوبی نیز نزدیک است، با هیجان بالایی اجرا شود.

امید جهان با انتخاب قطعات شاد و ریتمیک از تمامی اقوام و گویش‌های ایرانی توانسته موقعیت خوبی بین مخاطبان این دست موسیقی پیدا کند.

به طوری که مخاطب از ابتدا تا انتها با هیجان بالا با او همراه می‌شود.

وی در این کنسرت قطعاتی، چون «بی قرارم»، «دلبر»، «وله وله وله وله ها»، «جومه نارنجی»، «سهلم سهیلو»، «یمبو سالا»، «هله یدانه»، «هییک» را به لهجه‌های آذری، عربی، جنوبی و … خواند.

بخش جالب‌تر این کنسرت حضور دو میهمان جنوبی به نام حمزه مقدم و محمدرضا مقدم در این اجرا بود که ساز نی انبان را به زیبایی می‌نواختند.

چندین قطعه مختلف را به طور تک نوازی و دو نوازی پدر پسری، فولک جنوبی و تک نوازی درام نیز کار کردند و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.
فضای این کنسرت برای هنرمندان و مردم آنقدر صمیمی بود که خیلی راحت هنرمند نواحی، حمزه مقدم با مردم صحبت کرد و از رفاقتش با امید جهان از جنوب تا تهران گفت.

جهان/خبرگزاری شنو

از نوازندگان گروه امید جهان می‌توان به آرین یاری (نی انبان)، مهدی محبی (ویولون)، کیارش صفایی (درام)، حسین صالحی (گیتار) و احسان آزاد (رهبر ارکستر) اشاره کرد.
حال و پس از اجرای این کنسرت و سربازنامه پرواز همای می توانیم انتظار داشته باشیم که سایر هنرمندان موسیقی در ژانرهای مختلف نیز هم در ایام جشنواره فجر و پس از آن در تالار وحدت و سایر سالن ها فعالیت هایشان را کمافی السابق آغاز کنند.

انتهای پیام/

5/5 - (3 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.